چطور کفش پاشنه بلند بپوشیم و سلامت بمانیم؟!

jalalvand
حتما شما هم از دیدن راه رفتن طولانی مدت خانم‌ها بویژه چهره‌های مشهور با کفش‌های پاشنه‌بلند شگفت‌زده می‌شوید و گاهی دوست دارید جای آنها باشید و با پوشیدن این نوع کفش‌ها احساس ناراحتی نکنید، اما قصه به همین سادگی‌ها هم که می‌بینید و می‌شنوید نیست، چون همه آنها هم کلک‌های ریز و درشتی را برای تامین راحتی و سلامت پاهای خود در این کفش‌ها سوار می‌کنند.

انتخاب نوع و جنس کفش پاشنه بلندی که قرار است چند ساعت در پای شما باشد اهمیت زیادی دارد بنابراین برای خرید این نوع کفش‌ها کمی دست و دلبازی کنید و سراغ هر گزینه بی‌کیفیت و ارزان قیمتی نباشید، اما فراتر از همه اینها، نکته‌ای هست که پوشیدن پاشنه‌های بلند را برای شما آسان‌تر خواهد کرد؛ راه‌حلی متداول در بین چهره‌های همیشه پاشنه‌بلندپوش.

نکته اینجاست که همه آنها از کفی‌های کفش چند لایه که در بیشتر برندهای کیف و کفش مانند selfridge یا Fendi موجود است، استفاده می‌کنند. استفاده از کفی کفش‌های تخت و پاشنه بلند به شکل همزمان که جنس آنها از چرم‌های مرغوب ایتالیاست و به صورت چند لایه باریک روی هم قرار داده شده است.

کفی‌هایی که فضاهای بین هر لایه آن با حباب‌های ریز پر شده و در حین راه رفتن به شما احساس ایستادن یا قدم زدن روی یک بالشت یا ابری پر شده از هوا را می‌دهد. همین نکته ظریف باعث می‌شود پاهای شما در مدت طولانی که این نوع کفش‌ها را به پا دارید فشار بسیار کمتری تحمل کند. پس با تهیه این کفی‌ها با خیالی راحت می‌توانید در ویترین مغازه‌ها به دنبال کفش‌های پاشنه‌دار مورد علاقه‌تان بگردید.

منبع: چهار دیواری

لینک مرتبط: رابطه کفش پاشنه بلند و ایجاد سردرد!

اثرات جانبی انواع کفش‌های مهمانی زنانه بر پاها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ