خبرنگار هندی از دماغ زنان ایرانی در عجب ماند!

jalalvand
چند هفته‌ای که پشت‌سر گذاشتیم، مهمانان خارجی زیادی به کشورمان آمدند، منظورمان گردشگر نیست، بلکه آن‌طور که وزارت ارشاد اعلام کرده فقط حدود صد خبرنگار از 21 کشور جهان وارد ایران شده‌اند که یکی از این خبرنگارها یک خانم هندی بوده است که همراه نخست‌وزیر کشورش تشریف آوردند ایران و بعد که از ایران رفتند زحمت کشیدند و مطلب مفصلی درباره دماغ خانم‌های ایرانی منتشر کردند.

داستان از این قرار است که واندانا ویجایف، بعد از این که همراه آقای نخست وزیرشان آمد ایران تجربه سفر خود به ایران را با خوانندگان رسانه‌اش به اشتراک گذاشته است که مهم‌ترین محورهای گزارش سفرش مربوط به تمایل خانم‌های ایرانی به آرایش، مد و اعمال جراحی زیبایی و همچنین عشق به گیاهخواری است.

او نوشته است: چیزهای زیادی بود که درباره ایران یاد گرفته بودم و می‌دانستم و چیزهای زیادی هم بود که نمی‌دانستم. همه ما یک‌سری تصورات را در ذهنمان داریم.

وقتی در خیابان‌های ایران پرسه زدم، زنانی را دیدم که لباس‌هایی مطابق با مد داشتند؛ دختران جوانی که لباس‌ها و حتی روسری و حجابشان هم طبق مد بود، همه آنها کیف‌های زیبایی همراه با زرق و برق حمل می‌کردند.

اما همه اینها به کنار، مورد عجیبی را دیدم، خیلی از خانم‌ها دماغ‌های بانداژ شده داشتند؛ تقریباً در هر گوشه و کنار زنانی را دیدم که بینی‌هایشان را بانداژ کرده بودند. با خودم گفتم چگونه بینی این تعداد از زنان آسیب‌دیده است؟! بالاخره از کسی پرسیدم.

او به من گفت که این زنان بینی‌هایشان نشکسته و تحت عمل زیبایی قرار گرفته است. ظاهراً عمل بینی بشدت در میان زنان ایرانی رایج است. این چیزی بود که من اصلاً نمی‌دانستم.

منبع: چاردیواری

لینک مرتبط: همه ماجراهای جراحی زیبای بینی در ایران + گزارش میدانی

چطور اثر بخیه در جراحی بینی را کاهش دهیم؟

چه کسانی نیاز به جراحی بینی دارند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ