رژیم های لاغری تجربه شده و موفق دکتر کرمانی

mousavi
دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی: رژیم دکتر کرمانی، یک رژیم تنها نیست و علم تغذیه را نیز در کنار رژیم آموزش می دهد. به عبارتی در رژیم دکتر، مقدار کالری غذاهای موجود و کالری سوزی انواع فعالیت های روزانه را به طور کامل می توان یاد گرفت.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

رژیم غذایی دکتر کرمانی برایم در حکم فرشته نجات بود

خانم اعظم حاجی محمدرضایی

وزن اولیه:102 کیلوگرم

وزن پایانی:64 کیلوگرم

کاهش وزن:38کیلوگرم

اعظم حاجی محمدرضایی، جوان 31ساله تهرانی است که با استفاده از رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی موفق به 38 کیلوگرم کاهش وزن شده است. وی به افراد چاقی که قصد کاهش وزن دارند توصیه می کند، قبل از اینکه در اثر چاقی تبدیل به کلکسیونی از انواع بیماری های مختلف شوید دست به کار شده و رژیم آقای دکتر کرمانی را انتخاب کنید.

بخش کوتاهی از صحبت های ایشان را بخوانید:

به جرات می توانم بگویم که من همیشه از ترازو فرار می کردم. اینکه عقربه یا عددی بخواهد وزن واقعی ام رانشان دهد، برایم عذاب آور بود.هرگز فکر نمی کردم که وزنم سه رقمی شده باشد واز اینکه بخواهم وزنم را به دیگران بگویم و مورد تمسخر و یا نصیحت شان قرار بگیرم، خجالت می کشیدم!

رژیم دکتر کرمانی، یک رژیم تنها نیست و علم تغذیه را نیز در کنار رژیم آموزش می دهد. به عبارتی در رژیم دکتر، مقدار کالری غذاهای موجود و کالری سوزی انواع فعالیت های روزانه را به طور کامل می توان یاد گرفت. 

رژیم غذایی دکتر کرمانی برایم در حکم فرشته نجات بود. تنوع غذایی برنامه آن قدر زیاد هست که شاید برای کسانی که در مورد این نوع رژیم چیزی نمی دانند باورکردنی نباشد. تمام غذاهای خوشمزه ایرانی، میوه های فصلی و غذاهای ممنوعه ای که در رژیم های دیگر اثری از آن ها نیست، در رژیم دکتر کرمانی وجود دارد.

پیشنهاد من به افرادی که از اضافه وزن و چاقی رنج می برند این است که رژیم آقای دکتر کرمانی را انتخاب کنید و بدانید که شخص دکتر و همکارانشان در گروه « به اندام» صادقانه و صمیمانه برای بازگشت سلامتی تان با شما همراه، همدل و همگام هستند. فقط کافیست تا اراده خود را تقویت کنید و به گروه« به اندام» پشت گرم باشید. بدانید که اگر ما توانستیم شما هم می توانید.

متن کامل مصاحبه ایشان را از اینجا بخوانید.

در شبکه های مجازی، همیشه دکتر کرمانی را برای کاهش وزن معرفی می کنم

خانم شیوا شفیعی

وزن اولیه: 127 کیلوگرم

وزن پایانی: 75 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 52 کیلوگرم

خانم شیوا شفیعی 31 ساله و ساکن تهرانی، یکی دیگر از رکوردداران سایت دکتر کرمانی است که موفق به 52 کیلو کاهش وزن شده است. وی به علت بیماری های مختلف و تهدیدهایی که چاقی برای بارداری ایجاد می کند تصمیم به لاغری می گیرد. وی به افرادی که اضافه وزن دارند توصیه می کند، منتظر یه روز خاص و ویژه برای رژیم گرفتن نباشند و از همین حالا شروع کنند.

بخش کوتاهی از صحبت های ایشان را بخوانید:

در دوران چاقی مشکلات زیادی داشتم. زانو درد و کمر درد، مشکلات عصبی، کبد چرب و مشکل زنان پیدا کرده بودم و بعد از بالا و پایین رفتن از پله ها خسته و دچار تنگی نفس می شدم. میگرن و سردردهای شدید، امانم را بریده بود و دکتر می گفت تنها راه چاره این است که وزنت را کم کنی.

تمام سالهایی که چاق بودم تلخ و ناراحت کننده بود ولی تلخ ترین خاطره ام مربوط به وقتی است که دکتر زنان گفت تو با این وزن بالا باردار نمی شوی و اگر هم بشی، بچه ات خفه می شود!

رژیم دکتر کرمانی یک رژیم کامل است، هیچ وقت در طول رژیم حسرت خوردن هیچ غذایی را پیدا نمی کنید چون تمام غذاها را خودتان می توانید انتخاب کنید فقط  مقدار مصرف آنها را خود دکتر تعیین می کند.

بهترین و موثرترین موردی که باعث شد من بیش از یک سال رژیم دکتر را رعایت کنم، تنوع عالی رژیم غذایی ایشان بود وگرنه من بارها رژیم گرفته و رها کرده بودم.

بهترین اتفاقی که برای من در حین کاهش وزنم افتاد راه انداختن صفحه ای در شبکه اینستاگرام و تشکیل گروه کاهش وزن بود. در شبکه های مجازی با خانم هایی که قصد کاهش وزن و نیاز به راهنمایی و تشویق داشتند همراه شدیم و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهیم.

من به همه کسانی که قصد جدی برای کاهش وزن دارند، فقط رژیم دکتر کرمانی را معرفی می کنم.

متن کامل مصاحبه ایشان را از اینجا بخوانید.

به جز رژیم و ورزش، به کار بردن هر روش دیگری خیانت به بدن است!

آقای مسعود گرجیان

وزن اولیه:۱۸۶کیلوگرم

وزن پایانی:۷۶کیلوگرم

میزان کاهش وزن:۱۱۰کیلوگرم

در سراسر دنیا افراد زیادی هستند که از طریق عمل های جراحی، دارو و اقدام به کاهش وزن کرده‌اند اما تعداد زیادی نیز به وسیله ورزش و رعایت رژیم غذایی سالم و درست، موفق به کاهش وزن شده‌اند.

آقای مسعود گرجیان، با کاهش وزن ۱۱۰ کیلوگرم و بدون استفاده از هیچ گونه داروی لاغری و عمل جراحی توانست رکورد کاهش وزن رژیمی های دکتر کرمانی را به نام خود ثبت کند.

بخش کوتاهی از صحبت های ایشان را بخوانید:

واقعیت این است که من به یاد ندارم هیچوقت لاغر بوده یا وزن مناسبی داشته باشم. در ۱۱ سالگی ۹۷ کیلوگرم وزن داشتم و بعد از آن وزن من همیشه رو به افزایش بود!

قبل از برنامه دکتر کرمانی روش های بسیار زیادی را از خود درمانی تا دکتر درمانی، امتحان کرده بودم. من به نتیجه گرفتن از روش دکتر کرمانی مطمئن بودم، اما به اراده ی خودم شک داشتم ولی این بار بر خلاف همیشه با انگیزه و جدیت بالا، توانستم سختی های رژیم را تحمل کنم به طوری که این سختی ها با پاسخگویی و همراهی به موقع مشاورین برنامه، تجربه شیرینی برایم بود.

یکی از نکات خوب رژیم دکتر کرمانی این است که برخلاف رژیم های دیگر که فرد را وادار به استفاده از غذاهای آب پز و کبابی می کنند، برنامه ی غذایی ایشان از نظر تنوع با برنامه ی غذایی یک فرد عادی تفاوتی ندارد.

ما چاق ها خودمان را بهتر می شناسیم. تا وقتی نخواهیم لاغر شویم، حرف دیگران تاثیری بر ما ندارد.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در سال 1345 در دانشکده پزشکی پذیرفته شد و در سال 1352 از دانشکده پزشکی مدرک دکترای پزشکی‌ دریافت کرد. دکتر محمد صدق کرمانی از سال 1352 تا 1358 در بغداد مشغول طبابت بود. سال 1358 بعد از اقدام صدام به اعدام تعدادی از پزشکان متعهد، به سوریه هجرت کرد. چند ماه پس از اقامت در سوریه، به جمهوری اسلامی ایران بازگشت. او ‌پس از پایان جنگ مطب شخصی دایر کرد و به طبابت پرداخت. دکتر محمد صادق کرمانی در درمان چاقی و لاغری تبحر ویژ‌‌ای دارد.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر محمدصادق کرمانی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188371326  

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
اب

اب

1396-09-26 - 21:45 پاسخ

لاغری