عادت‌های زیبایی که همسرتان از آنها متنفر است

مهرناز زاوه
بسیاری از ما تلاش زیادی می‌کنیم برای مردی که مقابل‌مان می‌نشیند، زیبا و جذاب به نظر برسیم. با این حال برخی از دلخواه‌ترین عادت‌های زیبایی ما باعث انزجار بسیاری از مردها می‌شود.

بسیاری از ما تلاش زیادی می‌کنیم برای مردی که مقابل‌مان می‌نشیند، زیبا و جذاب به نظر برسیم. با این حال برخی از دلخواه‌ترین عادت‌های زیبایی ما باعث انزجار بسیاری از مردها می‌شود. در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.
۱.استفاده از تونر
تونر برای پاکسازی پوست، تسکین التهاب پوستی و سفت کردن آن بسیار مفید است. اما گاهی ممکن است بوی بسیار بدی داشته باشد. شاید همسر‌تان به زبان نیاورد که تونر شما را دوست ندارد، اما می‌توانید از حالت صورتش بفهمید که دوست ندارد زیاد نزدیک‌تان بنشیند. به خاطر داشته باشید که تونری انتخاب کنید که متناسب با پوستتان باشد و از خشک شدن آن جلوگیری کند.
۲.محصولات دردناک 
توجه کرده‌اید که هر وقت ماسک گلیکولیک اسید را با کف صابون به صورتتان می‌مالید همسرتان از شما فاصله می‌گیرد؟ این ماده بسیار قوی تا چند ساعت بعد از استفاده شما را شبیه یک گوجه‌فرنگی قرمز می‌کند.
۳.تغییرات ناگهانی
تغییرات شاخص و بارز در ارتباط با رنگ پوست یا مو یا قد در واقع بخشی عادی و پیش پا افتاده از تغییرات زیبایی شما محسوب می‌شود، اما مردها همیشه هم نسبت به این مسئله خشنود نمی‌شوند. حتی اگر این مدل جدید عالی باشد، برخی آقایان همان‌طوری شما را دوست دارند که هستید. این نکته خوبی است، اما بعد عادت کردن به ظاهر جدیدتان برایشان سخت خواهد شد.
۴.آرایش براق
برای بسیاری از زوج‌ها آرایش کردن یک نگرانی عمده محسوب می‌شود، خصوصا وقتی خیلی زیاد باشد. خیلی از آقایان از لوازم آرایش براق و اکلیلی خوششان نمی‌آید و دوست ندارند که بیش از حد رنگ های براق مورد علاقه‌تان را روی تمام سر و صورت و لباستان ببینند.
منبع: webmd

چرا مردان زنان بی‌آرایش را دوست دارند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ