تقویت حافظه با 2 نکته طب فشاری

a.mahammadi
طب فشاری با پیدا کردن خط‌های نصف‌النهار روی بدن و فشار آوردن روی آن‌ها زمینه بهبود گردش خون،تسکین درد و ...را فراهم می کند

ین روش بسیار شبیه طب سوزنی است با این تفاوت که در  طب سوزنی از سوزن و در طب فشار از انگشتان برای ایجاد فشار استفاده می‌شود.علاوه بر آن طب فشاری درد کمتری ایجاد می‌کند.به نقل از سایت  MSN  ،این درمان براساس  این نظریه است که بدن انسان دارای توانایی خوددرمانی است ، یعنی بدن انسان بدون نیاز به دارو می‌تواند خود را درمان کند.شاید عجیب به نظر برسد اما این روش ها قرن‌هاست که وجود دارد و بسیار مؤثر و بی‌ضرر است. فشار در نواحی خاص بدن  می‌تواند باعث تقویت تمرکز و حافظه شود.
  نقطه بین شست پا و انگشت بعدی
استخوان‌های شست پا و انگشت دوم در نقطه ای  به هم وصل می‌شود.کافی است انگشتان خود را روی آن فشار دهید و به آرامی و به مدت 4-3 دقیقه فشار دهید.دست را بردارید و طی روز 5-4 بار این حرکت را تکرار کنید. انجام دادن این حرکت به‌طور منظم می‌تواند قدرت تمرکز و توانایی به خاطر سپردن را افزایش دهد.
  نقطه خورشید:
این نقطه  کنار ابرو و در گیجگاه قرار دارد.فشار کمی  به مدت 3 دقیقه روی هر دو طرف  وارد کنید.این حرکت را 5-4 بار در روز تکرار کنید تا قدرت حافظه و تمرکز افزایش یابد  و استرستان کم شود.
برای به دست آوردن نتایج لازم است که این کار را به‌طور منظم تکرار کنید.


jpgfile_19283_24878_636018714396262018.jpg

منبع: روزنامه خراسان

با فشار این نقاط بدن سریع لاغر شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ