مردان در مورد چه مسائلی خجالت زده می شوند؟

a.mahammadi
آیا می دانید مردان در مورد مسائلی دچار خجالت زدگی می شوند؟

موی کمر: به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامتیسم، بسیاری از آقایان در سن ۲۵ سالگی متوجه می‌شوند که حجم موهای پشتشان چقدر است. در برخی از افراد بسیار کم است، در برخی دیگر مقدار محدودی وجود دارد و در بعضی دیگر بسیار زیاد و پرپشت است. گاهی این دست از مردان از وجود چنین مسئله‌ای خجالت می‌کشند. اما با استفاده از لیزر، وکس، کرم و روش‌های دیگر می‌توانید به طور دائم این موها را از بین ببرید یا حداقل حجم آن‌ها را کم کنید.
چربی دور شکم: مردان بیشتر از زنان در معرض تجمع چربی در اطراف شکم قرار دارند. هر غذای چاق کننده‌ای می‌تواند چربی شکمی را زیاد کند که خطر سکته قلبی را به همراه دارد به خصوص اگر اندازه دور کمر بیش از ۱۰۰ سانتی‌متر باشد. خوشبختانه با شروع هر رژیم کاهش وزنی، چربی شکم اولین بخشی است که آب می‌شود.
عرق کردن: مردان بیشتر از زنان، دارای غدد تعریق هستند. اما گاهی برخی افراد بیش از حد عرق می‌کنند و در مراسم‌های مهم دچار مشکل و خجالت‌ زدگی می‌شوند. مسائلی مثل گرما یا عصبانیت می‌تواند این موضوع را تشدید کند که بهتر است از بروز آن‌ها جلوگیری کنید.
روزاسه: نوعی بیماری مزمن پوست است که باعث التهاب و قرمزی می‌شود و علایم آن در مردان بیشتر از زنان است. این بیماری معمولا با قرمزی بینی همراه است و مسائلی مثل آب گرم، باد، کار سنگین، هوای سرد و مصرف برخی غذاها آن را تشدید می‌کنند. خوشبختانه داروهایی وجود دارند که این علایم را کاهش می‌دهند.
کور رنگی: کور رنگی به معنای سیاه و سفید دیدن دنیا نیست. درواقع مشکل در تشخیص رنگ‌ قرمز از سبز است. این رخداد در مردان بیش از زنان اتفاق می‌افتد و هیچ راه درمانی ندارد.
خروپف: آمار نشان می‌دهد که مردان بیشتر از زنان خروپف می‌کنند و همین موضوع باعث خجالت برخی از مردان در برابر همسرانشان می‌شود. اگر خروپفتان مانع از خواب خودتان نیز می‌شود به پزشک مراجعه کنید.
سوءهاضمه یا آروغ: در بسیاری از فرهنگ‌ها، تخلیه گاز معده پس از خوردن غذا کار بی‌ادبانه‌ای است. اما در برخی دیگر از کشورها این کار مهر تأییدی بر خوب بودن غذا است. بسیاری از آقایان نمی‌توانند پس از خوردن غذا از خارج شدن گاز معده‌شان جلوگیری کنند و همین امر باعث خجالتشان می‌شود.
بوی بدن: بسیاری از آقایان حتی اگر کار سنگینی انجام ندهند، بوی بدنشان تند است. این بو فقط مربوط به عرق نمی‌شود بلکه دلیل آن وجود نوعی باکتری است که در پوست مرطوب زندگی می‌کند. برای جلوگیری از این مشکل همیشه خودتان را با صابون بشویید و از خوردن سیر و پیاز پرهیز کنید.
مشکلات جنسی: به طور معمول، هم زنان و هم مردان ممکن است دچار مشکلات جنسی باشند اما زنان راحت‌تر می‌توانند درباره این مسائل صحبت کنند و بیشتر مردان از ابراز این مشکلات احساس خجالت زدگی می‌کنند.

منبع: سلامت نیوز

مردان این رازها را به شما نمی گویند!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ