با عکس گرفتن لاغر بمانید! /اپلیکیشن جدید

jalalvand
اپلیکیشنی از AVA عرضه شده که از آن با نام «راهکار شخصی برای سنجش مواد غذایی بر حسب داده‌ها» یاد می‌کنند تا هوشمندانه‌تر غذا بخورید.

اپلیکیشن AVA کاربر را مجبور می‌کند از غذایی که قرار است میل کنند عکس بگیرد تا تمام اطلاعات مربوط به مواد غذایی مربوطه موجود در آن ارایه شود. بر این اساس در آینده نه چندان دور شما می‌توانید از بشقاب غذای خود یک عکس بگیرید و همان موقع تعداد کالری‌های موجود در این وعده غذایی مشخص شود.

شرکت AVA هنوز به درستی اعلام نکرده است که این اپلیکیشن چطور به اطلاعات مذکور دست پیدا می‌کند. با این وجود برای ساخت این اپلیکیشن موبایلی از هوش مصنوعی و فناوری شناسایی عکس استفاده شده است.

موبنا به نقل از این شرکت آمریکایی توضیح داد: «اپلیکیشن AVA یکی از آرزوهای اصلی کاربران برای خوردن غذای سالم را محقق می‌کند. این اپلیکیشن قابلیت بررسی و مدیریت مواد غذایی صرف شده در طول روز را دارد و نخستی ابزار موبایلی محسوب می‌شود که به صورت خودکار تعداد کالری‌های موجود در مواد غذایی که کاربران می‌خورند را محاسبه می‌کند».

اپلیکیشن AVA آسان‌ترین روش برای محاسبه تعداد کالری‌های موجود در غذا و دنبال کردن رژیم غذایی سالم محسوب می‌شود و برای طراحی و ساخت آن از متخصصان تغذیه استفاده شده است.

منبع: جام جم

لینک مرتبط: سلامت همیشگی با دستیار مجازی Shae!

آیا نور موبایل کورمان می کند؟!

با این اپلیکیشن سلامت روانی بدست بیاورید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ