در این هفته وضع سلامتی تان چگونه خواهد بود؟

پانته آ توتونپیان
به ما بگویید متولد چه ماهی هستید تا به شما وضع سلامتی تان را در این هفته بگوییم!

فروردین

بی‌خوابی و استرس کمی ضعیف‌تان کرده. باید بیشتر از قبل به سلامت خود رسیدگی کنید. پوست‌تان نیاز به مراقبت دارد و این روزها به‌خاطر استرس‌های کاری و زندگی شخصی کدر و بی‌روح شده است.

اردی بهشت 

اوضاع جسمانی خوبی دارید. ورزش کردن را ادامه دهید شاید لازم است کمی بیشتر پیاده‌روی را در برنامه روزانه‌تان تقویت کنید. برای آنکه بتواند افکارتان را نظم بدهید یوگا را امتحان کنید.

خرداد 

دندان درد این روزها سراغ‌تان آمده باید هر چه سریع‌تر به دندانپزشک مراجعه کنید. مراقب باشید اگر این ماه برنامه غذایی‌تان را اصلاح نکنید به‌زودی با اضافه وزن قابل‌ملاحظه‌ای روبه‌رو خواهید شد.

تیر

در ماه‌های گذشته به‌خاطر فعالیت‌های شبانه‌روزی و کار با کامپیوتر دچار خشکی چشم شدید. باید زودتر برای درمان به چشم‌پزشک مراجعه کنید. 

مرداد 

این روزها بهترین فرصت برای چکاپ سلامت‌تان است. این کار را به تعویق نیندازید. دردی قدیمی و کهنه سراغ‌تان می‌آید که مربوط به در رفتگی یا آسیب‌دیدگی کتف‌تان در سال‌های گذشته است. مسکن را از خودتان دور نکنید.

شهریور

یک بیماری و اختلال درونی باعث شده این روزها حساسیت‌های پوستی را تجربه کنید. بهتر است وضعیت سلامت کبدتان را با مشورت پزشک بررسی کنید. این روزها دور گوجه‌فرنگی، بادمجان و ادویه را خط بکشید.

مهر

دندان درد و اختلال خواب این روزها کلافه‌تان می‌کند. شب‌ها خواب راحتی ندارید و این اختلال خواب باعث شده احساس کسالت و بی‌حوصلگی کنید. بد نیست با یک روانکاو مشورت کنید. 

 آبان 

نشاط و شادابی همیشه را ندارید. فکر و ذهن‌تان خیلی مشغول است. این روزها بهترین فرصت را دارید تا کمی به بدن‌تان برسید و ورزش کنید. بد نیست فوتبال یا بسکتبال را تجربه کنید؛ ورزشی که انرژی‌های‌تان را تخلیه کند.

آذر

بیشترین چیزی که این روزها باید به آن توجه کنید، تغذیه است. تا می‌توانید گوشت سفید را به برنامه غذایی‌تان اضافه کنید. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید فرصت را از دست ندهید. 

دی 

بیش از اندازه منفعل هستید. مدام در حالت نشسته هستید و از جای‌تان تکان نمی‌خورید. همه اینها و اضافه‌وزن باعث می‌شود که به‌زودی به فشار‌خون و چربی خون مبتلا شوید، دیر بجنید باید مشت‌مشت قرص بخورید.

بهمن 

استرس‌هایی که به‌خاطر کارتان تحمل می‌کنید کمی کلافه‌تان کرده اما نگران نباشید به‌زودی این استرس‌ها به پایان می‌رسد. یکی از همکاران‌تان درباره شما دچار سوءتفاهم شده اما مقصر این اتفاق خود شما هستید.

اسفند

به لحاظ جسمی و روحی در وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برید. تا می‌توانید این روزها پیاده‌روی کنید. غذاهای چرب را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید. کمی به ویتامین درمانی نیاز دارید.

پیش بینی وضعیت سلامت آینده از روی تست بزاق

منبع : مجله ی سیب سبز 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ