بدون عوارض موهای زائد را از بین ببرید

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی نگین ایران نوین: ممکن است بارها شنیده باشید افرادی کاندیدای مناسب برای لیزر مو هستند که پوست روشن و موهای ضخیم و تیره‌ای دارند. اما این سوال ممکن است در ذهن مخاطب ایجاد شود که چرا این افراد بهتر از دیگران جواب می‌گیرند؟!

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی نگین ایران نوین: 

ممکن است بارها شنیده باشید افرادی کاندیدای مناسب برای لیزر مو هستند که پوست روشن و موهای ضخیم و تیره‌ای دارند. اما این سوال ممکن است در ذهن مخاطب ایجاد شود که چرا این افراد بهتر از دیگران جواب می‌گیرند؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نور لیزر به ملانین حساس است. اکثر افراد می‌دانند که ملانین رنگدانه اصلی پوست و مو است که در سلول‌های ملانونیست ساخته می‌شود، بنابراین ضخیم و مشکی‌تر بودن موها در جذب بهتر نور لیزر موثر است و راحت‌تر از‌بین می‌رود. همچنین پوست‌های سفید ملانین کمتری دارند، برای همین نور لیزر به پوست آسیب کمتری می‌زند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که با پیشرفت علم و تکنولوژی افراد دیگری که پوست‌های تیره‌ای دارند هم می‌توانند به‌راحتی از این روش جواب بگیرند و صرفا این روش برای افرادی که پوست روشنی دارند، نیست. 

یک ماه قبل از لیزر اپیلاسیون را کنار بگذارید

پوست‌های سفید با موهای تیره و مشکی بهترین پاسخ را به لیزر موهای زائد می‌دهند. درواقع هرچه مو نازک‌تر و کمرنگ‌تر باشد، درصد پاسخ مثبت کمتر می‌شود. همچنین افرادی که در گذشته به جای اپیلاسیون و کندن مو از روش تراشیدن استفاده کرده‌اند، پاسخ بهتری از لیزر می‌گیرند. به هر حال توصیه می‌شود حدود یک ماه قبل از لیزر، روش تیغ زدن مو را جایگزین موم انداختن، کندن و اپیلاسیون کنید.

این افراد کاندیدای مناسب برای لیزر نیستند:

  • در افرادی که سابقه ایجاد گوشت اضافه دارند، بهتر است که لیزر انجام نشود زیرا سبب ایجاد اسکار هیپرتروفیک خواهد شد.
  • همچنین افرادی که مشکل هورمونی دارند یا از داروهای خاصی مثل کورتون با داروهای هورمونی استفاده می‌کنند کاندیدای مناسبی نیستند.
  • افرادی که برای رفع جوش‌ها از قرص‌های ایزوترتینویین استفاده می‌کنند‌، پوست را به شدت نسبت به نور لیزر حساس می‌کند، بنابراین حداقل ۶‌ماه بعد باید از لیزر استفاده کرد.
  • همچنین افرادی که بیماری‌های پوستی مثل لوپوس دارند، بهتر است لیزر انجام ندهند. به‌علاوه اگر از بیماری پوستی دیگر رنج می‌برند باید با پزشک خود مشورت کنند تا لیزر باعث عود بیماری نشود.
  • همچنین افرادی که توسط آفتاب یا سولاریوم پوست‌شان را برنزه کرده‌اند بهتر است از لیزر استفاده نکنند.
  • در بارداری بهتر است از لیزر استفاده نشود اما در شیردهی مشکلی ندارد.

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی نگین ایران نوین با بهره گیری از ماهرترین، مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی و با استفاده از آخرین متدها و برخورداری از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا در حوزه زیبایی از معتبرترین مراکز زیبایی در ایران و منطقه است. این کلینیک با بیش از 15 سال تجربه ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی شامل؛ کاشت مو به روش های FIT,FUT,BHT & FUG، جوانسازی پوست (هایفوتراپی، میکرودرم، فراکشنالCO2 و…)، تناسب اندام، پیکرتراشی (Body-jet)، لیزر موهای زائد (دستگاههای Alex, IPl, ZIESS و …)، تزریق ژل و بوتاکس و انواع جراحی زیبایی(لیفتینگ با نخ، برداشتن خال، زیبایی بینی، زیبایی پلک و …) است. مشاوره رایگان توسط پزشک متخصص انجام می پذیرد.

برای ارتباط با کلینیک تخصصی نگین ایران نوین با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید: 

02188567696

02188567618

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، ابتدای خیابان 21 متری گلها، کوچه عسگری، پلاک 2، کلینیک نگین ایران نوین

iran.novin.clinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ