فال وضعیت مالی شما در 15 روز آینده

پانته آ توتونپیان
این فال به شما می گوید که در 15 روز آینده وضعیت مالی شما به چه صورت خواهد بود.

فروردین

چالش‌های مالی زیادی این روزها خواهید داشت اما به سلامت از همه آنها عبور خواهید کرد. به‌زودی وامی برای‌تان فراهم می‌شود که اگرچه دریافت آن در موقعیت فعلی شما جذاب است اما باید مراقب باشید که شیوه بازپرداختش دردسرهای زیادی برای‌تان ایجاد نکند.

اردی بهشت 

حقوق این ماه‌تان را پیش‌خور می‌کنید و همچنان اوضاع مناسبی ندارید. هنوز قادر نیستید خرج و برج‌تان را با هم هماهنگ کنید. اگر قصد خرید وسیله برای خانه دارید این ماه دست نگه دارید.

خرداد 
اگر تصمیم دارید برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری اقدام کنید این ماه بهترین فرصت است. یک هدیه غافلگیرکننده دریافت می‌کنید که با کمک آن می‌توانید به‌زودی به سفر بروید و حسابی خوش بگذرانید.

تیر

پولی که به یکی از دوستان‌تان قرض داده بودید و قرار بود آخر مرداد ماه به شما پس دهد به این سادگی‌ها به دست‌تان نمی‌رسد و به نظر می‌رسد تا پایان سال باید منتظر آن بمانید. این روزها کمی دچار بحران مالی می‌شوید.
 

مرداد 

پاداشی چشم انتظارتان است که زندگی‌تان را از این رو به آن رو می‌کند. شما که مدت‌ها منتظر بودید تا با تکمیل پس‌اندازتان خودرو بخرید با این پاداش می‌توانید برنامه‌های‌تان را عملی کنید.

شهریور
به‌خاطر جابه‌جایی موقعیت کاری‌تان گرفتاری‌های ریز و درشتی را تجربه می‌کنید که خیلی‌خیلی کلافه‌تان می‌کند. این گرفتاری‌ها تمرکزتان را روی کار کم کرده و موجب می‌شود تا توسط مدیر ارشدتان توبیخ شوید.
مهر
وضعیت مالی خوبی پیش‌رو دارید، اگر تصمیم دارید زمین یا خانه بخرید باید زودتر اقدام کنید، اگرچه خیلی زود به هدف و برنامه‌تان نمی‌رسید اما پیشنهاد ما این است که استارت کار را همین روزها بزنید.
آبان 
چند پروژه کاری به‌زودی به شما پیشنهاد می‌شود که اگر‌چه قبول و هماهنگ کردن آنها برای‌تان بسیار دشوار است اما می‌تواند زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. این روزها بیش از اندازه روی یکی از دوستان‌تان حساب می‌کنید، دوستی که به‌زودی ضربه اقتصادی بزرگی به شما می‌زند.
آذر
اوضاع همه چیز خوب است. نگران هیچ چیز نباشید حتی اگر جیب‌تان خالی است. به‌زودی یک پول پیش‌بینی نشده بزرگ به حساب‌تان واریز می‌شود. مبلغی که به یکی از نزدیکان‌تان قرض داده بودید به‌زودی دریافت می‌کنید. 
دی 
اجازه ندهید حق‌تان پایمال شود. اختلاف‌نظری که با همکارتان دارید فضای کاری‌تان را کمی سردرگم کرده است. با ارائه مستنداتی که دارید، سعی کنید همکاران‌تان را متقاعد کنید و اجازه ندهید که با تصمیم غلط ضرری به شرایط کاری و مالی‌تان وارد شود. 
بهمن 

برای رسیدن به اهداف‌تان باید سخت تلاش کنید. ارتقای شغلی در این ماه انتظار‌تان را می‌کشد. مبلغی را که چند ماه پیش به یکی از اعضای خانواده قرض داده بودید را زودتر از موعدی که مشخص کردید از او پس می‌گیرید. 

اسفند
حسادت یکی از همکاران‌تان باعث می‌شود تا مرحله از دست دادن یک پروژه مالی پیش بروید اما درنهایت می‌توانید این پروژه را حفظ کنید. لجاجت و خصومت‌ها را کنار بگذارید. 

 فال های مختلف بر اساس ماه تولد شما

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ