هشدار برای مواد و تجهیزات کلینیک های زیبایی!

jalalvand
مدیرکل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: مواد مصرفی و تجهیزاتی که در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو اخذ کنند.

هشدار به کسانی که دنبال زیبایی هستند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهریار اسلامی تبار، مدیر کل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه کلینیک‌های زیبایی که در کشور بسیار زیاد شده اند.

بسیاری از کلینیک‌ها نیز هستند که به صورت غیر قانونی فعالیت دارند که باید مسئولین مربوطه نظارت های خود را با جدیت داشته باشند، اظهار داشت: بازرسی از کلینیک‌ها بر عهده چند سازمان در حوزه های مختلف است.

اسلامی تبار افزود: مواد مصرفی و تجهیزاتی که در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو داشته باشد تا بتواند در کلینیک‌هایی که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: مراجعه کنندگان به کلینیک‌ها حتما همه شرایط را از سازمان‌های مربوطه مورد استعلام قرار دهند و از امکانات کلینیک از لحاظ سلامتی و اصل بودن مطمئن شوند.

مدیر کل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو در پایان به گفت: اگر از کلینیک‌هایی شکایتی شود بر اساس دستورالعمل‌ها و قوانین مربوطه برخورد جدی می‌شود.

منبع: نسیم آنلاین

لینک مرتبط: همه ماجراهای جراحی زیبای بینی در ایران + گزارش میدانی

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ