لاغری یعنی داشتن زندگی بهتر و اعتماد به نفس بیشتر

mousavi
دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی: در‌مواقع گرسنگی یا در مهمانی‌ها با‌وجود غذاهای رنگارنگ کنترل کردن خودم سخت بود اما سعی می‌کردم همان موقع، سریع یک لیوان آب یا چای بخورم تا حجم معده‌ام را پر کند.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

خانم مریم محمودی

وزن اولیه: 117کیلوگرم

وزن پایانی: 62کیلوگرم

کاهش وزن: 55کیلوگرم

خانم مریم محمودی 25‌ ساله و ساکن تهران، موفق شده در کمتر از یکسال، 55‌ کیلو کاهش وزن داشته باشد.
بخش کوتاهی از صحبت‌های وی را بخوانید:

از 15 سالگی وزن من افزایش پیدا کرد و حس خیلی بدی داشتم طوری که نفس کشیدن برایم سخت شده بود. من چاق زشت نبودم و از بزرگ‌ترین مشکلاتم، خرید لباس بود و نفس کم آوردن در راه رفتن. اولین دلیلم برای کاهش وزن و لاغری، خرید لباس‌های زیبا بود، چون به‌خاطر شغلم زیاد سفرهای خارجی می‌رفتم و هیچ‌وقت نمی‌توانستم لباس مناسب و مورد‌علاقه‌ام را بپوشم.

تلخ‌ترین خاطره‌ام مربوط به زمانی بود که یزد رفته بودم و حالم بد شده و دکتر رفتم. دکتر با دیدن من پرسید چند سالت هست؟ گفتم 23 سال. عینکش را بالا داد و گفت من فکر می‌کردم با این هیکل حداقل 35‌ سال داشته باشی! این حرف خیلی روی من تاثیر گذاشت و بعد از آن بود که تصمیم گرفتم لاغر شوم.

در‌مواقع گرسنگی یا در مهمانی‌ها با‌وجود غذاهای رنگارنگ کنترل کردن خودم سخت بود اما سعی می‌کردم همان موقع، سریع یک لیوان آب یا چای بخورم تا حجم معده‌ام را پر کند. یا اگر زیاد هوس غذایی را می‌کردم فقط در حد تست کردن ناخنک می‌زدم و نه بیشتر. شیرین‌ترین خاطره‌ای که از دوره رژیمم دارم مربوط به همکارانم است که در محل کار هر روز از من می‌پرسیدند چقدر وزن کم کردی و همراه با تاریخ آن روز، میزان کاهش وزنم را یادداشت می‌کردند. همچنین دیدن عکس و خواندن مصاحبه رکوردداران سایت دکتر کرمانی، واقعا به من انرژی می‌داد و اراده‌ام را تقویت می‌کرد.

من به افرادی که از اضافه‌وزن رنج می‌برند و در فکر لاغر شدن هستند، می‌گویم: درست است که هیچ لذتی بالاتر از خوردن نیست اما خوردن به هر قیمتی ارزش ندارد. لاغری یعنی اعتماد به نفس بیشتر و زندگی بهتر. من از وزن 117 کیلوگرم به 62 کیلوگرم رسیدم آن هم فقط در 11 ماه. یادتان باشد هیچ کاری، نشد ندارد پس به خودتان ایمان داشته باشید و تصمیم‌تان را برای لاغر شدن بگیرید.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در سال 1345 در دانشکده پزشکی پذیرفته شد و در سال 1352 از دانشکده پزشکی مدرک دکترای پزشکی‌ دریافت کرد. دکتر محمد صدق کرمانی از سال 1352 تا 1358 در بغداد مشغول طبابت بود. سال 1358 بعد از اقدام صدام به اعدام تعدادی از پزشکان متعهد، به سوریه هجرت کرد. چند ماه پس از اقامت در سوریه، به جمهوری اسلامی ایران بازگشت. او ‌پس از پایان جنگ مطب شخصی دایر کرد و به طبابت پرداخت. دکتر محمد صادق کرمانی در درمان چاقی و لاغری تبحر ویژ‌‌ای دارد.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر محمدصادق کرمانی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188371326  

وب سایت: kermany.com

drkermany

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ