توصیه هایی برای مسافرت رفتن در زمان بارداری

faateme1366
داشتن یک کیف بچه بزرگ شامل شیشه شیر، پتو، لباس، پوشک و غیره از جمله ضروریات هر مادری است که می خواهد به مسافرت برود، اما فعلاً که کودکتان فقط یک وزن اضافی داخل شکم شما است، مسافرت رفتن کمی آسان‌تر است.

در این مقاله چند توصیه برای داشتن یک مسافرت دل‌انگیز در دوران بارداری ارائه‌ شده است:

زمان مسافرت خود را به‌خوبی تنظیم کنید:

برای بسیاری از بانوان، حاملگی به معنای داشتن حالت تهوع، ناراحتی و خستگی است، اما خبر خوب این است که هیچ یک از این سه حالت معمولاً تا آخر ۹ ماهگی پایدار نیستند و ظرف چند ماه اول بارداری از بین می‌روند. بنا بر این سعی کنید از زمان سه ماهه دوم بارداری خود ( یعنی زمانی که دیگر حالت ناراحتی صبحگاهی وجود ندارد) بیشترین استفاده را ببرید.

با اتومبیل به مسافرت بروید:

اگرچه ممکن است مسافرت رفتن به‌ وسیله هواپیما سریع تر به نظر برسد و یا سفر رفتن با قایق های مسافرتی بسیار آرامش بخش به نظر بیایند، ولی باید توجه داشته باشید که بهترین حالت مسافرت رفتن برای شما همان استفاده از اتومبیل می باشد (اگرچه ممکن است این نوع مسافرت رفتن کمی از مد افتاده به نظر برسد)

اما به چه علت؟

دلیل این امر آن است که وقتی با اتومبیل به مسافرت می روید امکان دسترسی سریع تری به خدمات پزشکی اورژانسی دارید و می توانید مطمئن باشید که هرگاه احساس حالت تهوع به شما دست داد می توانید در کناری توقف کنید و از اتومبیل پیاده شوید.

مقاصد نزدیک تر را انتخاب نمایید:

شاید رفتن به یک مسافرت راه دور، قبل از آنکه گریه های بچه خواب را از چشمانتان بگیرد بسیار وسوسه کننده به نظر برسد، اما مسلماً اگر یک مقصد نزدیک تر را برای خودتان انتخاب کنید مسافرت راحت تری خواهید داشت و کم تر در طول مسیر اذیت می شوید.

منبع: سلامت نیوز

چگونه نوزادی زیبا داشته باشید؟!/ خوراکی های که مادران باردار نباید مصرف کنند

آیا خوراکیها می توانند باعث سقط جنین شوند؟!

آیا استراحت مطلق از سقط جنین جلوگیری می‌کند؟!

درستی یا نادرستی شایعات پزشکی تلگرام!

زنان باردار و 10نوشیدنی مفید و مضر برای آنان!

سندروم داون در جنین کدام زنان باردار بیشتر است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ