به سادگی سلامت چشمتان را تخمین بزنید!

faateme1366
محققان موفق به ابداع راه حل جدیدی شده اند که از این پس می توان در منزل و بدون مراجعه به کلینیک از سلامتی چشم ها با خبر شد.

در سال های اخیر، استفاده از اسمارت فون ها در تشخیص بیماری ها با استقبال گسترده ای مواجه شده است، برای مثال؛ الکتروکاردیوگرام (نوار قلب).

پس چرا از این فناوری برای تشخیص آب سیاه چشم یا همان گلوکوم استفاده نشود؟ محققان کمبریج با استفاده از هدست مجازی Viewi موفق به انجام چنین کاری شده اند. بیماران برای اطلاع از سلامتی چشم هایشان به سادگی می توانند تست گلوکوم را در منازل شان انجام دهند.

در این روش، بیماران با قرار دادن دستگاهی مانند Gear VR روی چشمهایشان و اسمارت فونی که در این دستگاه قرار می گیرد ، می توانند سلامت چشم هایشان را مورد بررسی قرار دهند.

اما برنامه خاصی نیز باید روی اسمارت فون نصب شود و بیماران با کمک یک ریموت بلوتوثی می توانند بدون انجام هیچ گونه فعالیت پیچیده ای به تست آب سیاه چشمانشان بپردازند. هر چشم به مدت پنج دقیقه مورد بررسی قرار گرفته و بیماران می توانند این اطلاعات را با پزشک معالجشان به اشتراک بگذارند.

این دستگاه با قیمت ۲۶ دلار می تواند راه حل جدیدی را پیش روی محققان و بیماران قرار دهد تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیمار به کلینیک نباشد.

منبع: سلامت نیوز

عجیب ترین روش دارو رسانی!

7 روش آسان و طبیعی برای محافظت از بینایی

درمان بینایی چشم با این عرق + طرز تهیه

درمان مشکلات بینایی با این نوع کلم!

چگونه از سلامت چشم فرزندمان مطمئن شویم؟

چشم استفاده‌کنندگان لنز چرا عفونت میکند؟!

توصیه چشمی مهم برای روزهای گرم تابستان!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ