اگر کاندید مناسبی برای ایمپلنت هستیم چطور از ایمپلنت خود نگهداری کنیم؟

mousavi
دکتر نریمان قره داغی، جراح و دندانپزشک: یکی از عوارض ناشی از عدم رعایت بهداشت، تحلیل لثه است که به مرور زمان روی ایمپلنت جرم گرفته و به همراه آن استخوان تحلیل خواهد رفت.

دکتر نریمان قره داغی، جراح و دندانپزشک:

چه افرادی کاندید مناسبی برای ایمپلنت هستند؟

افرادی که بیمارهای سیستمیک مثل عفونت های خونی، بیماران دیابتی کنترل نشده، بیمارانی که پوکی استخوان دارند و بیمارانی که تحلیل استخوان شدید دارند و بازسازی بعضی استخوان ها ممکن نیست، در این گونه افراد نباید ایمپلنت به کار رود. نکته دیگر در مورد رنج سنی است که توصیه می شود تا زمانی که رشد استخوانی تکمیل نشده است از این روش درمانی استفاده نشود. به همین دلیل بهترین زمان بالای سن هفده و هجده سال است و تا زمانی که مریض می تواند راه برود و استخوانش سالم است، می تواند از مزایای این روش درمانی بهرمند شود.

چگونه عمر ایمپلنت های دندانی خود را زیاد کنیم؟

شخصی که بهداشت فردی خود را رعایت کند یعنی به طور مرتب از نخ دندان و مسواک استفاده کند می توان گفت با مشکل خاصی درزمینه نگهداری ایمپلنت رو به رو نخواهد شد. همچنین ممکن است در مواردی توصیه شود که از مسواک های مخصوص ایمپلنت برای تمیز نگه داشتن آنها استفاده شود. به علاوه  از نظر رژیم غذایی بهتر است به طور روزانه از لبنیات استفاده کنید.

اگر آن طور که باید بهداشت فردی را رعایت نکنیم چه مشکلاتی ممکن است به وجود آید؟

یکی از عوارض ناشی از عدم رعایت بهداشت، تحلیل لثه است که به مرور زمان روی ایمپلنت جرم گرفته و به همراه آن استخوان تحلیل خواهد رفت.

آیا می شود ایمپلنت را جرم گیری کرد؟

می شود جرم گیری کرد ولی اگر با مسواک تمیز کنند، دیگر نیازی به جرم گیری نیست. برای همین بازهم توصیه اکید به استفاده از مسواک به طور مرتب است. 

دکتر نریمان قره داغی، جراح و دندانپزشک:

دکتر نریمان قره داغی، جراح و دندان‌پزشک فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران است. او گواهینامه‌های ایمپلنتEurotekinka  و ایمپلنت TBR را از کشور فرانسه و گواهینامه‌های ایمپلنت Biohorizintal‌، ایمپلنت ‌us intell‌ و ایمپلنت icoi، را از کشور ایالات متحده دریافت کردند. ایمپلنت، ارتودنسی ثابت، ترمیمی زیبایی، روت کانال تراپی و پروتزهای ثابت و متحرک خدماتی است که دکتر نریمان قره داغی ارائه می‌کند.

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر نریمان قره داغی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122274142

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، بین شریعتی و میدان محسنی (مادر) پلاک 8 طبقه همکف، نزدیک ایستگاه مترو شریعتی 

وب سایت:  drnarimangharehdaghi.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ