فال وضعیت خانوادگی شما در نیمه اول مهر ماه

پانته آ توتونپیان
بر اساس ماه تولدتان از وضعیت خانوادگی تان در روزهای آینده با خبر شوید!

فروردین
 دو، سه روز آینده حال و احوال ‌خوبی نخواهید داشت. ممکن است رفتارهای غیر‌معمول و عجیب از شما سر بزند که حتی خودتان را نیز شگفت‌زده کند. مراقب باشید همسرتان را آزرده‌خاطر نکنید. بر اعصاب‌تان مسلط باشید وگرنه در این چند روز می‌توانید توفانی از خشم  و ناراحتی در خانه‌تان برپا کرده و جمع خانواده را دلسرد کنید. 

اردی بهشت 
یک نقل و انتقال بزرگ پیش رو دارید، این اتفاق ممکن است در خانه یا محل کار اتفاق بیفتد. سوءتفاهمی بین شما و خانواده همسرتان به وجود می‌آید که رابطه شما و همسرتان را کمی شکرآب می‌کند. 

خرداد 
احساس می‌کنید نیاز به خلوت دارید اما امکانش را ندارید و از‌سوی خانواده درک نمی‌شوید. نباید نگران باشید، به‌زودی در هفته آینده امکانی برای‌تان فراهم می‌شود که چند روزی را دور از خانه و در محیطی آرام سپری کنید و با افرادی که هر روز و به‌صورت روتین ملاقات می‌کردید، روبه‌رو نشوید. 

تیر
چشم‌پوشی از رفتار غلط یکی از اعضای خانواده‌تان موجب شده که او دوباره اشتباهش را تکرار کند. باید مقابلش بایستید و اجازه تکرار اشتباه را از او بگیرید. این روزها حتما بیشتر با اعضای خانواده‌تان صحبت کنید.

مرداد 
اتفاقات غافلگیرانه‌ای در روزهای پیش رو در انتظارتان است. مراقب باشید و یک خط دفاعی قوی اطراف خود و خانواده‌تان ایجاد کنید. کاملا حامی باشید و اجازه ندهید هیچ اتفاقی انسجام و همبستگی اعضای خانواده را تحت‌تاثیر قرار دهد.

شهریور
هدیه‌ای غافلگیرانه از همسر یا نامزدتان دریافت می‌کنید. این روزها سعی دارید خواهر یا مادر یا یکی از خانم‌های فامیل را که رابطه نزدیک با شما دارد درباره موضوعی متقاعد کنید اما پافشاری بیش از اندازه شما کار را خراب می‌کند. 

مهر
بیماری مادربزرگ‌تان روحیه خانواده را سخت آشفته کرده است. اگر تصمیم دارید زندگی تازه‌ای را شروع کنید کمی دست بجنبانید. بدون آنکه دست به اقدامی نسنجیده بزنید از دیگر اعضای خانواده کمک بگیرید. دلشوره را از خودتان دور کنید.

 آبان 
درست لبه تیغ ایستاده‌اید، اگر مجرد هستید و در حال تجربه یک رابطه عاطفی که ممکن است به‌زودی به ازدواج ختم شود، باید خیلی حساب شده عمل کنید. این روزها لبه پرتگاه قدم برمی‌دارید با یک تصمیم غلط ممکن است کل رابطه‌تان را به جدایی بکشانید. 

آذر
آشنایی با یک گروه جدید زندگی شما را با تغییر و تحول زیادی رو‌به‌رو می‌کند. بهترین شرایط آن است که این روابط را در خانواده‌تان دنبال کنید. این هفته برای مادر و دخترتان وقت بیشتری اختصاص دهید.

دی 
اگر برنامه سفر دارید سعی کنید در این سفر از دیگر اعضای خانواده‌تان نیز دعوت کنید شما را در این سفر همراهی کنند. طالع شما نشان می‌دهد بگو‌مگوهای عاطفی با همسرتان رابطه شما را به سردی می‌کشاند اما حضور اعضای خانواده اجازه نمی‌دهد این بگومگوها بالا بگیرد.

بهمن 
با انرژی زیادی هفته پیش رو را شروع می‌کنید. این روزها بهترین فرصت برای رسیدگی به امور خانواده است.
 عشق عمیقی را به همسرتان احساس می‌کنید. چتر حمایتی شما این روزها کاملا آماده است تا خانواده را در پناه خود بگیرد. بلند‌پروازی را فراموش کنید.
اسفند 

اگر سیاست بیشتری در زندگی داشته باشید هفته خوبی را پیش‌رو دارید. 
از طرف یکی از اعضای خانواده دعوت به شراکت می‌شوید. طرح‌ها و ایده‌های خوبی برای کسب‌وکار دارید اما مراقب باشید که هر کسی فرد مناسبی برای شراکت نیست و باید به خوبی در این باره تحقیق کنید. 

منبع : مجله ی سیب سبز

اگر به طالع بینی علاقه دارید این صفحه را ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ