بازدید خبرنگاران از لابراتوآر بهداشتی آرایشی دکتر عبیدی +تصویر

jalalvand
شرکت دکتر عبیدی از آن دست شرکت ها و کارخانه های نام آشنایی است که امکان ندارد کسی اسم آن را نشنیده باشد. بعد از گذشت یک سال که این شرکت به عنوان اولین دپارتمان تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک در خاورمیانه شناخته شد و بالاترین استانداردهای بین المللی را به خود اختصاص داد، جمعی از نشریات مکتوب و آنلاین مطرح کشور را در دهم مهرماه 1395 دور هم جمع کرده و از نحوه عملکرد و کیفیت محصولات اش برای آنها توضیحاتی ارائه داد.

خبرنگاران توانستند خط تولید این کارخانه را از نزدیک بازدید کرده و از کم و کیف رعایت مسائل بهداشتی تولیدات آنها آگاه شوند. همچنین سوالاتی را از مسئولان ارشد بخش های مختلف خط تولید شرکت آریشی- بهداشتی دکتر عبیدی بپرسند، علاوه بر آن مهندس علی نقیب که از کارآفرینان برجسته کشور و رئیس هیات مدیره این شرکت است را ملاقات و با وی به گفتگو نشستند.

شروع حیات شرکت عبیدی از کجا بود؟   

شرکت دکتر عبیدی در سال ۱۳۲۵ به عنوان اولین واحد تولید دارو در کشور با تولید قرص‌های دارویی شروع به فعالیت کرد و پس از مدتی محصولات آرایشی و بهداشتی را نیز به بازار ارائه داد. موسس این شرکت و کارخانه دکتر غلامعلی عبیدی بود که در سال ۱۳۸۳ دار فانی را وداع گفت. وی به عنوان پدر صنعت داروسازی ایران شناخته شده است. اما چند سالی پس از فوت ایشان زیاد اوضاع بر وفق مراد نبود و از اوایل سال ۱۳۹۰ سهام شرکت دکتر عبیدی که تقریبا بلا تکلیف و زیان ده بود، به مهندس علی نقیب واگذار شد و جان تازه ای به این شرکت تزریق شد.

نوآوری پیشرونده از گذشته تا امروز

مهندس علی نقیب که سالها مدیریت ارشد صنایع مختلف از جمله شرکت کف (داروگر) را در کارنامه درخشان خود دارد، با نوآوری خود توانست بسیاری از محصولات با کیفیت را برای اولین بار در کشور تولید کند. همچنین خدمات شایانی را در زمینه آرایشی، بهداشتی و شوینده های کشور ارائه کند. تا جایی که در سال ۱۳۸۸ به عنوان برگزیده و چهره ماندگار صنعت شوینده انتخاب شد و توانست در مدت کوتاهی شرکت بهداشتی دکتر عبیدی را دچار تغییر و تحولات زیادی کند.

محصولاتی بدون تبلیغ!

این شرکت همچنان با نگاه نوآورانه و اعتقاد به حفظ محیط زیست، تولیداتی با ترکیبات طبیعی ارائه می کند که از مواد اولیه مرغوب و معتبر تهیه می شوند. در حال حاضر گروه‌های مختلفی از محصولات مانند انواع شامپو و نرم کننده موی سر، مایع ظرفشویی و دستشویی، ضد عفونی کننده، کرم های دست و صورت، ضد آفتاب و غیره تولید می شوند که در بین آن ها قدیمی ترین محصول شناخته شده شرکت عبیدی، مایع ظرفشویی خاکستر و از جدیدترین محصولات آن ها خمیردندان ناتل و ضد عفونی کننده دی سی ایکس(D.C.X) هستند. دی سی ایکس(D.C.X) نسل جدیدی از ضد عفونی کننده ها است، که هیچ نوع عوارض جانبی ندارند و خمیردندان ناتل که قیمت کمی دارد، از درجه نسبی سایندگی مناسب و کیفیت بسیار بالایی برخورداراست. شاید فکر کنید که این مطلب جنبه تبلیغاتی دارد اما محصولات دکتر عبیدی از سالهای دوری مود استفاده همگان قرار گرفته اند و کیفیت آن ها سال هاست که اثبات شده و احتیاجی به تبلیغات ندارند.

خلاقیت صنعتی با محصولات ارگانیک!

بد نیست نگاهی به کارنامه سال گذشته شرکت آرایشی و بهداشتی دکتر عبیدی داشته باشیم. در سال گذشته، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک برای اولین بار توسط شرکت دکتر عبیدی، در ایران و خاورمیانه انجام شد و راه اندازی خط تولید آن در اردیبهشت ماه سال 94 طی مراسمی با حضور دکتر دیناروند-معاون وزیر و ریاست سازمان غذا و دارو انجام گرفت. در این مراسم مهندس علی نقیب با ارائه توضیحاتی در مورد چنین محصول خاصی که دارای پروسه تولید مطلوب و دپارتمان تخصصی است، از صرف هزینه بیش ازسی میلیارد ریالی یاد کرد و افزود که کلیه مواد اولیه محصولات ارگانیک از کشور آلمان خریداری می شوند و دارای تاییدیه استاندارد COSMOS ORGANICآلمان را نیز اخذ کرده اند.

لینک مرتبط: شستن ظرفها، فقط با دستکش! +راهنمای خرید

روش شستشوی انواع میوه ها به بهترین شکل ممکن!

برای کپک های خطرناک روی دیوارهای خانه چه کار کنیم؟

آلوده ترین لوازم آشپزخانه شما کدام اند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ