برای رفع ضعف قوای جنسی و تقویت بدنتان این معجون را بسازید!

jalalvand
دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرز تهیه پلو سیر و کلم برای رفع ضعف قوای جنسی و تقویت بدن تشریح کرد.

وحید تفضلی، دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حکیم ایرانی درباره خواص پلو سیر و کلم از نگاه طب سنتی, اظهار داشت: پلو سیر و کلم مزاجی گرم دارد و با توجه به کاربرد مواد اولیه‌ای نظیر گوشت، برنج، لوبیا و روغن حیوانی در آن بسیار مقوی است و افراد ضعیف و به‌ویژه مبتلا به ضعف توان جنسی می‌توانند از آن بیشتر استفاده کنند.

به‌گفته وی نکته جالب در این غذا کاربرد حکیمانه ادویه‌ای نظیر سیر، شوید و زردچوبه کنار اجزای اصلی است که علاوه بر بهبود هضم باعث رفع عوارض و تقویت اثرات مفید آنها می‌شود.

تفضلی ادامه داد: در صورت مصرف میزان مناسب و با رعایت فاصله سه‌ساعته از خواب می‌تواند باعث بهبود خواب شود و برای شب کنکور کمک کننده باشد. برای جلوگیری از مضرات آن بهتر است در پخت برنج ادویه پلویی، گشنیز و شوید استفاده شود. افزودن نمک در حین خیس کردن برنج لزوجت آن را که عامل ایجاد گرفتگی‌های کبدی و چاقی است کاهش می‌دهد.

مواد مورد نیاز برای پلو سیر و کلم

دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: برای تهیه این غذا می‌توان برنج 500 گرم, کلم 1 عدد, لوبیاسبز 300 گرم, روغن مایع 2 قاشق سوپخوری, پیازداغ 3 قاشق سوپخوری, نمک، فلفل، زردچوبه به‌میزان لازم, سیر و شوید 500 گرم, گوشت گوسفند 500 گرم, ادویه پلویی 1 قاشق چایخوری, روغن حیوانی 2 قاشق سوپخوری و زعفران دم‌کرده 1 قاشق چایخوری را به کار برد.

منبع:تسنیم  

لینک مرتبط: تقویت قوای جنسی تنها با این ماده خوراکی؟! +درمان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ