لاغری را با رژیم 7روزه G.M تجربه کنید! +دستور روزانه (قسمت اول)

jalalvand
این رژیم 7 روزه برای کارمندان شرکت جنرال موتور در نظر گرفته شده است. مهمترین هدف از این برنامه غذایی به دست آوردن سلامتی و تناسب اندام می باشد.

یک نگاه اجمالی به فواید این رژیم برای قانع کردن در مورد اهمیت و موفقیت آن کافی است. با این رژیم 7 روزه می توانید بسته به وضعیت بدن تا 5 کیلوگرم و حتی یکی دو کیلو بیش از آن وزن کم کنید٬ همچنین در کاهش چربی اطراف شکمی نقش بسزایی دارد. مواد طبیعی که برای پوست لازم است وارد بدن می شود٬ مواد سمی از بدن خارج شده و شما می توانید احساس سبکی و شادابی کنید.

در ظاهر این برنامه رژیمی سخت به نظر می رسد اما اگر 2 روز اول آن را با موفقیت بگذرانید٬ ادامه آن برایتان آسان خواهد شد. پس از اتمام مدت زمان تعیین شده به روشنی معلوم می شود که شما در برابر هر چیزی که باعث شکسته شدن رژیمتان شده٬ مقاومت کرده اید.

روز اول: (روزى ١٠ لیوان آب )

(ررزهاى مجاز براى مصرف نمک به مقدار خیلى کم : روز ٤ روز ٦ و٧ )

فقط میوه مصرف کنید٬ البته جز میوه هایی که شامل موز٬ انبه و انگور باشند. در عوض٬ به مقدار متناسبی هندوانه٬ خربزه٬ انار٬ سیب٬ لیموترش٬ پرتقال٬ توت فرنگی و هر نوع میوه دیگری که دوست دارید می توانید استفاده کنید. در طول روز می توانید در صورت نیاز مقادیر متناسبی را مصرف کنید ولی چیزی را جایگزین نکنید.

روزدوم:

فقط سبزی بخورید. روزتان را با سیب زمینی پخته و یک قاشق چایخوری کره شروع کنید. باقیمانده روز از سبزی های پخته شده یا نپخته شده بدون روغن استفاده کنید. یادتان باشد بیشتر از یک عدد سیب زمینی در طول روز استفاده نکنید. همچنین شما می توانید از کلم٬ هویچ٬ خیار٬ کدو و سایر سبزیجات در طول روز استفاده کنید و برای اینکه غذایتان طعم خوبی داشته باشد٬ می توانید به آن ریحان و پونه اضافه کنید. اگر بتوانید این دو روز را به خوبی بگذرانید٬ نصف مرحله را برنده شده اید.

روز سوم:

ترکیبی از روز اول و دوم است به این معنا که می توانید هم از میوه جات و هم از سبزیجات استفاده کنید. اما موز و سیب زمینی استفاده نکنید. ضمنا یادتان باشد که مقدار زیادی آب مصرف کنید.

روز چهارم:

موز و شیر بخورید. شما این آزادی را دارید که بین 4 تا 6 عدد موز و 4 لیوان شیر بخورید. به شما گفته شده که موز ممکن است باعث برگشت وزن شما شود. در این رژیم موز به عنوان منبعی سرشار از سدیم و پتاسیم می باشد و در این مدت مصرف نمک به طور قابل توجهی کاهش می یابد. شما می توانید از یک سوپ رقیق شده که شامل گوجه فرنگی٬ پیاز و سیر باشد استفاده کنید. بعد از گذشت 3روز٬ یک فرصتی است تا از مصرف میوه و سبزی رها شوید.

اینم دستور سوپ روز چهارم:

مواد:کلم خورد شده یک عدد ، کرفس خرد شده یک دسته ، ٦ عدد پیاز کوچک خرد شده، گوجه فرنگى و سیر ومقداری فلفل سبز(.پیاز خشک ،نمک ،آرد ذرت ،پودر پیاز ،شکر ، پروتئین سویا ، روغن سویا … ) جاى سوپ آماده پیاز

همه مواد رو با هم بجوشونید میتونید مقدار کمی نمک و فلفل و سبزیهای طعم دهنده هم استفاده کنید.اگه به سبزی دیگه ای هم علاقه دارید بریزید اما حبوبات نباید داشته باشه.

روز پنجم:

در این روز غذای توصیه شده گوشت لخم گوساله و گوجه فرنگیه.صبحانه پیشنهادی میتونه جگر یا دل و قلوه باشه.همچنین بجای گوشت قرمز از گوشت مرغ یا ماهی یا سفیده تخم مرغ به عنوان منبع پروتین میشه استفاده کرد.نهار هم کباب (کوبیده نه ها!)منظورگوشت لخم بی چربی کباب شده است.جوجه کباب یا کباب ماهی یا فیله مرغ با گوجه کبابی و لیموترش گزینه خوبیه.یک دونه پیاز هم مجازه .اب زیاد بخورید اما اب میوه خیر.سوپ گوشت و گوجه هم میتونید بخورید که نمیدونم چطوریه.

مقدار گوشت مصرفى باید دوتا ٣٠٠ گرم باشه همبرگر هم میتونید درست کنید ٦ عدد هم گوجه باید میل کنید

روز ششم:

امروز میتونید سبزیجات و گوشت(پروتین)بخورید.هرنوع ترکیب گوشت کبابی بی چربی و سبزیجات بدون سیب زمینی یا نون البته.غذای پیشنهادی:یک عدد کلم بروکلی یک گوجه فرنگی یک پیاز یک مقدار فلفل قرمز خرد شده شش قطعه گوشت خرد شده(یا مرغ یا ماهی).سبزیجات رو مکعبی خرد کنید و با مقدار خیلی کم کره یا روغن زیتون تفت بدید و با فلفل یا نمک کم مزه دار کنید گوشت رو قبلا کبابی یا بخارپز کنید و بعد اندکی همراه سبزیجات تفت بدید. این میتونه نهار و شامتون باشه

مقدار گوشت مصرفى : هر چقد که دلتون خواس میتونید بخورید

روز هفتم:

سبزیجات پخته یا کبابی میوه جات تازه یک کاسه برنج قهوه ای یا کمتر برنج سفید. اب زیاد بخورید در طول این رزیم بهتره نمک نخورید اما اونجاهایی که نوشتم میتونید بمقدار کم اضافه کنید در طول روز میتونید آبمیوه هم مصرف کنید

ابلیمو فلفل سبزیجات معطر یکخورده نمک میتونید استفاده کنید.سبزیجاتم میتونه گوجه انواع سبزی مثل کاهو اسفناج کرفس و… هویج کلم کدو شلغم بادمجون سیر پیاز الو خورشتی فلفل سبز قرمز زرد و….باشه ابلیمو هم میشه اضافه کرد برای مزه دار کردن

نوشیدنیهاى مجاز

آب ( مزه دار بشه با لیمو هم خوبه یا خالى )

سودا

قهوه سیاه بدون شکر وخامه

چاى سیاه یا گیاهى

سس مجاز براى سالاد

سرکه سفید یا قرمز

آب لیمو تازه

سیر

سبزیجات خشک یا تازه برگشون

روغن ١ ق چایخورى

ادامه مطلب را در لاغری را با رژیم 7روزه G.Mتجربه کنید! +دستور روزانه (قسمت دوم) بخوانید

منبع:  نی نی سایت

لینک مرتبط: رژیم غذایی خوشمزه؛ برای لاغری سریع چربی های شکم!

 غذاهای چرب با ساعت سلولی بدنتان چه می کنند؟!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ