فال وضعیت مالی شما در نیمه دوم آبان ماه

پانته آ توتونپیان
این فال به شما می گوید وضع مالی تان در دوهفته ی آینده چه تغییراتی خواهد داشت

فروردین
این روزها برای مجردها با انرژی‌های خوبی همراه است. به‌زودی با فردی آشنا می‌شوید که خیلی راحت می‌توانید روی او برای همیشه حساب کنید. اگر متاهل هستید در روزهای آینده یک سورپرایز هیجان‌انگیز از طرف همسر و فرزندان‌تان تجربه می‌کنید و حسابی غافلگیر می‌شوید.
اردی بهشت 
اگر تصمیم دارید یک سرمایه‌گذاری موفق و پرسود را تجربه کنید ماه خوبی را انتخاب نکرد‌ه‌اید. به‌نظر می‌رسد بهتر است کمی بیشتر درباره سرمایه‌گذاری تحقیق کنید. این ماه منتظر پاداش چشمگیری ازسوی مدیرتان باشید.

خرداد 
وامی که مدت‌هاست درخواستش را به مدیرتان داده‌اید، خیلی زود تایید می‌شود و می‌توانید برای خرید ماشین اقدام کنید. یک مژده برای‌تان داریم؛ یکی، دو پروژه کوچک کاری نیمه آبان به شما پیشنهاد می‌شود که یکی از آنها بسیار وسوسه‌انگیز و پردرآمد است.

تیر
یک پروژه کاری خیلی بزرگ به‌زودی به شما پیشنهاد می‌شود که پذیرفتنش اگرچه فشار کاری زیادی را به شما تحمیل می‌کند اما می‌تواند اوضاع را بهبود ببخشد.

مرداد 
برای رسیدن به اهدف‌تان باید سخت تلاش کنید. ارتقای شغلی در این ماه انتظار‌تان را می‌کشد. مبلغی را که چند ماه پیش به یکی از اعضای خانواده قرض داده بودید، زودتر از موعدی که مشخص کردید از او پس می‌گیرید. 

شهریور
حسادت یکی از همکاران‌تان باعث می‌شود تا مرحله از‌دست دادن یک پروژه مالی پیش بروید اما در‌نهایت می‌توانید این پرژه را حفظ کنید. لجاجت و خصومت‌ها را کنار بگذارید. تا جایی که می‌توانید مستقل برای پیشرفت پروژه اقدام کنید. 

مهر
مشکلاتی که به‌تازگی با همکارتان دارید تمرکزتان را برای اجرای دقیق کارهای‌تان تحت‌تاثیر خود قرار داده. بهترین کار گفت‌‌وگوی مستقیم و رودررو با اوست. به هیچ عنوان دیگران را واسطه قرار ندهید و مشکل‌تان را خودتان حل کنید. 

 آبان 
این ماه پروژه‌های کوچک و بزرگی در محل کارتان مطرح می‌شود که می‌تواند برنامه کاری که برای ارتقای شغلی دارید را تسهیل کند.
 مراقب همکاران‌تان باشید، در جمع آنها یکی، دو نفری حضور دارند که چندان با قبول مسئولیت از طرف شما موافق نیستند و اهمال‌کاری می‌کنند.

آذر
این ماه تا می‌توانید در مخارج خانه صرفه‌جویی کنید. پروژه کاری که روی خروجی مالی آن برای پایان ماه حساب می‌کردید با کمی تاخیر به شما پرداخت می‌شود. مسئولیت‌هایی که در محل کار قبول کردید را به نحو احسن انجام دهید، به‌نظر می‌آید کمی در اجرای کارهای‌تان بی‌انگیزه‌اید. 

دی 
رکود اقتصادی این ماه سراغ‌تان می‌آید. در زمینه کسب‌و‌کارتان باید ابتکار به خرج دهید. لازم است از نیروهای تازه‌نفس و خوشفکر برای همکاری دعوت کنید. یکی از اعضای خانواده‌تان از شما پول قرض می‌خواهد، رودربایستی را کنار بگذارید و به او نه بگویید. 

بهمن 
کارفرمای‌تان به‌خاطر خلاقیتی که در پیشبرد پروژه‌تان داشتید، برای‌تان پاداش درنظر می‌گیرد. اواسط این ماه سفر چند روزه‌ای به شمال کشور خواهید داشت. وامی که منتظرش بودید به شما تعلق می‌گیرد. کلا در ماه پیش رو به لحاظ مالی در جایگاه ویژه‌‌ای قرار خواهید گرفت.

اسفند

اگر قصد خرید ملک یا خانه دارید عجله نکنید و همه جوانب را بسنجید. اشکالی در معامله وجود دارد که اگرچه چندان دست‌وپاگیر نیست، اما اگر آن را رفع کنید دردسر کمتری را در ماه‌های پایانی سال خواهید داشت. 

منبع:مجله ی سیب سبز

اگر به فال علاقه دارید این صفحه را ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ