طبیعی بودن در روش ترمیم مو حرف اول را می‌زند!

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت:خیلی از افراد به‌دلیل مشکل کم‌مویی یا بی‌مویی از کلاه‌گیس استفاده می‌کنند. البته خیلی از افراد هم ممکن است از روش‌های نوین ازجمله کاشت مو، پی‌آرپی یا مزوتراپی هم استفاده کرده باشند اما به دلایل مختلفی جزو کاندیداهای مناسب این روش نبوده‌اند. اما روش ترمیم مو می‌تواند برای این دسته از افراد بهترین گزینه باشد.

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت:

خیلی از افراد به‌دلیل مشکل کم‌مویی یا بی‌مویی از کلاه‌گیس استفاده می‌کنند. البته خیلی از افراد هم ممکن است از روش‌های نوین ازجمله کاشت مو، پی‌آرپی یا مزوتراپی هم استفاده کرده باشند اما به دلایل مختلفی جزو کاندیداهای مناسب این روش نبوده‌اند. برای همین این افراد ممکن است فکر کنند تنها راه، استفاده از کلاه‌گیس است. اما روش ترمیم مو می‌تواند برای این دسته از افراد بهترین گزینه باشد. تفاوت این روش در نکته اول طبیعی بودن آن است در صورتی که  در کلاه‌گیس‌ها پیدا کردن موی طبیعی کار بسیار دشواری است. همچنین برقی که در موهای کلاه وجود دارد، باعث شده از طبیعی بودن آنها تاحدود زیادی کاسته شود. یک مشکل آزار‌دهنده دیگر این است که کلاه‌گیس به هیچ عنوان روی سر فرد به‌خوبی قرار نمی‌گیرد و دارای حجم و پف است که بازهم این مشکل از طبیعی بودن کلاه‌گیس می‌کاهد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کلاه‌گیس به هیج عنوان روی سر فیکس نمی‌شود و شما با آن قادر به حمام رفتن، استخر و آرایشگاه رفتن نیستید و برای انجام هر یک از این کارها لازم است کلاه‌گیس از روی سر برداشته شود. اما در روش ترمیم مو شما می‌تواند تا مدت زمانی حدود یک ماه بدون هیچ دغدغه و نگرانی تمامی اقدامات نام برده شده را انجام دهید. حتی این موهای قابل رنگ کردن هم هستند اما رویش ندارند. همچنین فرق کلاه‌گیس ثابت است. ‌یعنی وقتی کلاه‌گیسی خریداری می‌شود که فرق آن وسط است، دیگر قابل تغییر نیست و همان وسط می‌ماند و اگر چتری یا فرق کج باشد همان‌طور می‌ماند. حالا شاید کسی دوست داشته باشد فرق موی متفاوتی داشته باشد که در کلاه‌گیس‌ها این ممنوعیت وجود دارد که واقعا قابل تغییر نیست، ولی در این موها ممنوعیت فرق وجود ندارد. یک روز فرق وسط، یک روز کج، یک روز از راست به چپ و یک روز از چپ به راست، مدل موی بالا یا هر مدلی که فرد دوست داشته باشد، می‌تواند اجرا کند. مشکل دیگر کلاه‌گیس این است که قابلیت رنگ کردن، براشینگ و دیگر کارها را ندارد در صورتی که در این روش به‌راحتی می‌توانید این کارها را انجام دهید. 

به طور کلی پروتز یا همین ترمیم مو، روشی است که فرد به حدی به آن عادت می‌کند که آن را جزئی از موی خود می‌داند تا حدی که وقتی پروتز را بر می‌دارد، احساس خوشایندی ندارد. به علاوه پرتز سبک است، اذیت نمی‌کند و باعث سردرد فرد هم نمی‌شود.

تفاوت ترمیم مو با کاشت مو چیست؟

تفاوت این روش با کاشت مو، رشد نکردن آن است. اگر کسی کاندیدای مناسبی برای کاشت مو باشد، در وهله اول مشاوره ما به افراد توصیه می‌کنیم روش کاشت مو را امتحان کنند چراکه با کمک روش کاشت مو  صددرصد موی خود فرد رویش پیدا می‌کند. اما در صورتی که کسی کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نباشد یعنی بانک موی خوبی برای کاشت نداشته باشد یا بیماری خاصی داشته باشد که باتوجه به توصیه پزشک نمی‌تواند کاشت مو را انجام دهد، می‌تواند از روش ترمیم مو استفاده کند. به‌علاوه مهم‌تر از همه در کاشت مو برای خانم‌ها حجم مو را هیچ پزشکی نمی‌تواند تضمین کند، چون کار کاشت حد و حدود خاصی دارد، بنابراین حجم و تراکم مویی که خانم‌ها دوست دارند داشته باشند در کاشت مو امکان‌پذیر نیست ولی در پروتز محدودیت حجمی وجود ندارد. از یک حجم خیلی کم تا یک حجم خیلی زیاد مو را می‌توانند انتخاب کنند. رنگ آن نیز وابسته به نظر خود فرد است.

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت:

عاطفه یکتا  مدیر مرکز بیوتی سکرت، با سال ها تجربه در زمینه جدیدترین تکنیک های ترمیم مو ( مناسب تمامی افرادی که از کم پشت بودن و کم حجم بودن موهای خود ناراضی هستند). 

متدهای فوق بسیار طبیعی بوده و با نهایت ظرافت طراحی و اجرا می شود؛ به طوری که حتی نزدیک ترین افراد به شما هم در طبیعی بودن آن شک میکنند. نکته حائز اهمیت در این مرکز این است که تمامی مراحل زیر نظر کارشناس دوره دیده از ایالات متحده و دارای لایسنس ترمیم مو از بزرگترین کمپانی امریکایی انجام می شود. مرکز بیوتی سکرت تنها موسسه فوق تخصصی برای بانوان و مکانی VIP برای افراد خاص است.

جهت ارتباط با انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126650857

09127183037

 آدرس: اتوبان صدر شرقی- خروجی دیباجی- پلاک 208

Beauty_secret_hairreplacement

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ