ازدواج در پیشگیری و درمان بیماری های رحم و تخمدان موثر است

a.mahammadi
توصیه‌های کلی برای درمان تخمدان پلی کیستیک؛ ازدواج زود هنگام، جلوگیری از عفونت و مصرف روزانه یک لیوان عرق رازیانه است.

مهدی برهانی متخصص طب سنتی گفت: طب سنتی اعتقاد دارد همه بیماریها با مزاج افراد در ازتباط است به همین ترتیب بیماریهای کیستی را نیز با تغییرات مزاجی در ارتباط می داند.
برهانی افزود: همه اعضای بدن باید کارکرد معمولی داشته باشند، تخمدان نیز به همین ترتیب اگر کارکرد پایینی داشته باشد دچارتنبلی شده و کیست و ناباروری را به دنبال خواهد داشت.
این متخصص طب سنتی به تمامی زنان توصیه کرد که در صورت مشاهده هرگونه اختلال در قاعدگی خود به پزشک مراجعه کنند.
برهانی سندرم تخمدان پلی کیستیک را بیماری قابل درمانی دانست و گفت: با دیدن تغییرات قاعدگی هرچه سریعتر به پزشک مراجعه شود تا درمان سریعتر و راحتر صورت پذیرد.
وی ادامه داد: متاسفانه آمار نازایی در مبتلایان به تخمدان پلی کیستیک بالاست و توصیه‌های کلی برای درمان این بیماری، ازدواج زودهنگام، جلوگیری از عفونت ومراجعه به متخصص است، پزشک متناسب با مزاج هر فرد داروهای متفاوتی تجویز میکند.
برهانی مصرف داروهایی که سبب تقویت رحم و تخمدان می‌شوند را در درمان تخمدان پلی کیستیک موثر دانست و همچنین مصرف روزانه یک لیوان عرق رازیانه یا روزی یک قاشق دم کرده گیاه آن را بسیار موثر دانست.
این متخصص طب سنتی در پایان سندرم تخمدان را قابل درمان دانست و گفت: زمان درمان به این بستگی دارد که چه مدت از زمان شروع بیماری می‌گذرد یا اینکه عمق و شدت بیماری چگونه است.
چگونه بدون رحم و تخمدان زندگی کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ