وضع سلامت شما در 15 روز آینده چگونه خواهد بود؟

پانته آ توتونپیان
این فال شما را از وضعیت سلامتی تان آگاه می کند

فروردین

وقتش رسیده ورزش مستمر و منظم را پایه ثابت برنامه روزانه‌تان قرار دهید. ممکن است مشغله کاری مانع کارتان شود اما این اصل را درنظر داشته باشید که با ورزش، کیفیت زندگی را بهتر می‌کنید، ضمن آنکه ورزش به شما کمک می‌کند برای مهمانی‌هایی که پیش‌رو دارید با ظاهر مناسب‌تری حاضر شوید.

اردی بهشت 

گرم و سرد شدن هوا برخلاف آنکه در دومین ماه پاییز به‌سر می‌برید این روزها بیشتر از همیشه کلافه و کسل‌تان کرده است. برنامه و رژیم غذایی‌تان را کمی تغییر دهید. خوراکی‌های مایع و سبزیجات را فراموش نکنید. از ناحیه چشم با حساسیت مواجه می‌شوید و به‌خاطر این موضوع به ملاقات پزشک می‌روید.

خرداد 

به لحاظ جسمی در وضعیت نرمالی قرار دارید اما به‌دلیل ویژگی‌های خلق‌و‌خویی که دارید از چکاپ و مشاوره با پزشک گریزانید. باید کمی روی شخصیت‌تان در این زمینه کار کنید. در نیمه ماه چند روزی سردردهای تنشی را تجربه می‌کنید.

تیر

کسالت و بی‌حوصلگی این ماه بیشتر از همیشه سراغ‌تان می‌آید. دردهای مفصلی و خشکی بدن مهم‌ترین اختلالی است که این روزها ممکن است، تجربه کنید. باید تحرک‌تان را بیشتر کنید. حتما هفته‌ای 3‌روز ورزش کنید. از طرف یکی از دوستان‌تان این ماه به استخر دعوت می‌شوید، آن را قبول کنید. مراقب هوا و سرماخوردگی باشید.

مرداد

اضافه‌وزنی که دارید این ماه کمی برای‌تان دردسرساز می‌شود. گرمای هوا هم کلافگی‌تان را بیشتر می‌کند. از ناحیه دستگاه گوارش احساس ناخوشایندی دارید و این به‌دلیل به‌هم ریختگی ساعت وعده‌های غذایی‌تان است. باید بیشتر مراقب سلامت‌تان باشید.

شهریور

استرس و هیجانی که در ماه‌های گذشته تجربه کرده‌اید روح شما را آزرده کرده. بهترین راه‌حل دوری از استرس و پرداختن به ورزش‌های ذهنی مانند یوگا و مدیتیشن است. تا می‌توانید از هیاهو و استرس شهری دور شوید.

مهر

پاییز هوای تثبیت نشده‌ای دارد، ممکن است با کوچک‌ترین بی‌دقتی آنفلوآنزا و سرماخوردگی سراغ‌تان بیاید. اگر سفر می‌روید حتما لباس گرم همراه داشته باشید و در طول هفته دست‌کم در سه وعده غذایی سوپ سبزیجات میل کنید. 

 آبان 

مصرف نوشیدنی‌های طبیعی را در برنامه غذایی‌تان بیشتر کنید. به نظر می‌رسد این روزها بیش از اندازه در مصرف موادغذایی و خوراکی‌های فست‌فود و پر‌کالری افراط کرده‌اید. کمی به سلامت‌تان توجه کنید و بیشتر سبزیجات را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید.

آذر

در این ماه احتمال دارد که ‌گرفتگی صدا و سردردهای سینوسی سراغ‌تان بیاید. تا می‌توانید از مصرف مسکن‌های شیمیایی پرهیز کنید. بد نیست دمنوش‌های گیاهی را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید.

دی 

روزهای پیش‌رو یکی از بهترین و کم‌دردسرترین روزهایی است که پیش رو دارید. وضعیت جسمی و روحی مناسبی دارید و از مشکل خاصی خبری نیست. فقط ممکن است چند روزی بی‌خوابی داشته باشید که آن هم ناشی از شب‌نشینی و مهمانی‌های فامیلی است.

بهمن 

باید مراقب سلامت‌تان باشید. این روزها بیش از اندازه فعالیت جسمی دارید و حجم مسئولیتی که برعهده گرفته‌اید از توان‌تان خارج است. اگر مراقب خود نباشید به‌زودی احساس خستگی و کسالت سراغ‌تان می‌آید و خیلی زودتر از آنچه باید احساس ضعف می‌کنید.

اسفند

میزان تحرک‌تان این روزها خیلی کم است. ضمن آنکه مراقبت خاصی روی تغذیه‌تان ندارید و اصلا به فکر سلامت‌تان نیستید. اگر ورزش و تحرک را به برنامه روزانه‌تان اضافه نکنید و دست‌کم یک وعده غذای سالم و گیاهی را در رژیم‌تان نگنجانید، سلامت‌تان را به‌طور جدی به خطر می‌اندازید. 

منبع: مجله ی سیب سبز

اگر به طالع بینی علاقه دارید بخوانید

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ