فال وضعیت خانوادگی شما در نیمه دوم آبان ماه

پانته آ توتونپیان
این فال به شما درباره ی روابط خانوادگی تان در 15 روز آینده می گوید

فروردین

خبرهای شادی از طریق اقوام‌تان خواهید شنید. اعضای جدیدی به جمع خانواده‌تان اضافه خواهند شد. دو عروسی یا نامزدی را پشت‌سر خواهید گذاشت. قرار است جشن‌های زیادی را در دو هفته پایانی آبان تجربه کنید.

اردی بهشت 

این ماه اتفاق هیجان‌انگیزی در روابط خانوادگی‌تان شاهد نخواهید بود. شاید بهتر است امسال از یکی از خانواده‌های فامیل یا دوستان خانوادگی‌تان که رابطه صمیمی با آنها دارید بخواهید در سفر همراه‌تان باشند. به این ترتیب از روزمرگی تعطیلات آخر ماه‌تان به بهترین نحو فرار می‌کنید.

خرداد 

فامیل همسرتان از راه دور به دیدن‌تان می‌آید. حضور آنها در خانه کمی کلافه‌تان می‌کند و احساس می‌کنید دست و پای‌تان برای انجام کارهای روزمره بسته است. این موضوع باعث درگیری لفظی شما و همسرتان شده و چند روزی رابطه‌تان شکرآب می‌شود. 

تیر

بیش از اندازه این روزها غرق در خاطرات گذشته هستید. این روزها با افراد مختلف و دوستان‌تان‌ ملاقات‌ کنید و اعضای فامیل را ببینید. گوشه‌نشینی را کنار بگذارید. افرادی که مدت‌ها پیش با آنها ملاقات داشته‌اید را دوباره ملاقات می‌کنید و رابطه‌های دوستانه جدیدی را در کنار خانواده تجربه می‌کنید. برای شروع رابطه خیلی عجله نکنید.

مرداد 

اگرچه تلاش می‌کنید برای خانواده‌تان وقت بگذارید ولی این کافی نیست. وقت‌تان را بیش از اندازه برای کار و دوستان‌تان می‌گذارید و تمرکزی روی بچه‌ها و همسرتان ندارید. ادامه این روند رابطه عاطفی اعضای خانواده را کمرنگ می‌کند. مشاجره لفظی با یکی از اعضای درجه یک خانواده خواهید داشت که برای چند روزی خاطرتان را مکدر می‌کند. 

شهریور
ملاقات زیادی با اعضای فامیل و دوستان‌تان دارید، اما ممکن است در این ملاقات‌ها به روزمر‌گی بیفتید. توصیه می‌کنیم قبل از ملاقات برنامه‌ریزی برای وقت‌گذرانی داشته باشید.
مهر

معمولا در مراوده با افراد سن بالای فامیل کم‌حوصله هستید. سعی کنید بر این عادت غلبه کنید و در فرصتی که پیش‌رو دارید تا می‌توانید با بزرگان فامیل مراوده کنید. فراموش نکنید که  تنها چند دهه با آنها فاصله دارید و دیر یا زود در جایگاه آنها قرار می‌گیرید.

 آبان 

انرژی‌تان را برای خانواده ذخیره کنید. فراموش نکنید صرف اینکه با اعضای خانواده وقت می‌گذرانید و طبیعت‌گردی می‌کنید کافی نیست، برای تک‌تک‌شان وقت بگذارید و با آنها صحبت کنید. 

آذر

تغییرات خلقی که این روزها تجربه می‌کنید خانواده‌تان را حسابی تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. برای کنترل بهبود اوضاع بهتر است تسلط بیشتری بر حالات‌تان داشته باشید و کمتر احساسات منفی و ناخشنودی که دارید را در جمع خانواده بازتاب دهید.

دی 

از راه دور مسافری دارید که بعد از سال‌ها فرصت ملاقات با او را پیدا می‌کنید. این مسافر خبرهای خوب و مسرت‌بخشی برای‌تان دارد. علاوه بر این امکان برنامه‌ریزی برای یک سفر چند روزه را با مسافر از راه رسیده‌تان دارید.

بهمن 

وقت آن رسیده که دایره روابط و دوستان‌تان را بزرگ‌تر کنید. بد نیست دوستان جدیدی به گروه دوستان‌تان اضافه کنید. می‌توانید این کار را با حضور در مهمانی‌هایی که دعوت می‌شوید یا مهمانی‌هایی که می‌گیرید، انجام دهید. ارتباط با افراد جدید می‌تواند زندگی را وارد مراحل تازه‌ای کند. اما فراموش نکنید برای شروع هر رابطه جدید باید عقل و خردمندی‌تان را به کار بگیرید.

اسفند

مسافرتی به همراه اعضای خانواده پیش‌رو دارید که چیزی مانند کار یا یک پروژه دورکاری مانع از حضورتان در آن مسافرت می‌شود. این سفر را از دست ندهید. برنامه‌تان را طوری تنظیم کنید که هم به کارتان برسید و هم در این سفر خانواده‌تان را همراهی کنید.

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به طالع بینی علاقه دارید بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ