طالع بینی زندگی شما در 15روز آینده(مخصوص آقایان)

پانته آ توتونپیان
بر اساس ماه تولدتان،فال تان را به شما می گوییم.

فروردین

به نظر می‌رسد نیاز به تغییری اساسی در رویه کار و زندگی‌‌تان دارید که البته اعمال آن کار چندان ساده‌ای نیست. هر تغییری نیازمند آمادگی ویژه‌ای است و شما برای اینکه آمادگی لازم را کسب کنید، باید فکر خود را از برخی گرفتاری‌های قبلی رها کنید. فرد مورد اعتمادی در نزدیکی‌تان حضور دارد که همواره باعث دلگرمی‌تان است. بهتر است از توصیه‌های او برای رسیدن به هدف بزرگی که در ذهن دارید، بهره گیرید. همه چیز به‌زودی بهتر از قبل خواهد شد. خیلی از اتفاقاتی که وقوع آن را بعید می‌دانستید، رخ خواهند داد و فقط کافی است خود را برای زندگی بهتر آماده کنید.

اردی بهشت 

شاید خیلی از اتفاقات در طول چند ماه اخیر کاملا برخلاف میل و خواسته‌تان بوده باشد. شاید فکرش را هم نمی‌کردید که برخی از اطرافیان‌تان، رفتارهایی مغایر با آنچه انتظار داشتید را به نمایش بگذارند، اما به‌هرحال، باید بپذیرید که گذشته‌ها گذشته و الان در نقطه‌ای قرار دارید که دقیقا می‌تواند حکم نقطه آغاز را داشته باشد. پس خود را برای آغازی دوباره آماده کنید. زیان‌های گذشته را فراموش کنید و به فکر آینده باشید. با کسانی که کاملا می‌دانید قدرت زیادی برای همکاری با شما ندارند، همراه نشوید. مسیرتان را کاملا از آن‌ها جدا و به‌سرعت در مسیری تازه حرکت کنید.

خرداد 

خیلی از چیزهایی که برای رسیدن به هدف لازم داشتید، آماده است و شما تمام توانایی‌های لازم را برای موفقیت به دست می‌آورید. فقط کافی است کمی اعتماد‌به‌نفس‌تان را افزایش دهید. یکی از اتفاقات خوبی که در طول روزهای آینده رخ خواهد داد، این است که شما متوجه می‌شوید تعداد زیادی دوست و هم‌صحبت قابل اعتماد دارید. آن‌ها همواره پشتیبان‌تان خواهند بود و نباید از حضورشان بی‌بهره بمانید. سعی کنید بیشتر از قبل با شریک عاطفی خود همراه باشید و اجازه ندهید احساس تنهایی کند. خبر خیلی خوبی به دست‌تان می‌رسد که شاید نقطه عطف بزرگی در زندگی‌تان باشد.

تیر

سوء‌تفاهم کوچکی در زندگی‌تان به وجود خواهد آمد که شاید در ابتدا حل‌شدنش کمی مشکل به نظر برسد، اما با کمی تدبیر می‌توانید آن را حل کرده و با طرف مقابل خود به تفاهم برسید. گاهی اوقات، بزرگ‌شمردن مشکلات کوچک باعث سوء‌تفاهم‌ در زندگی شده و شرایط را کمی سخت می‌کند، ولی مطمئن باشید که از عهده کارهای سخت برخواهید آمد. احتمال دارد به‌زودی میان شما و یک دوست خوب، جدایی و اختلافی پیش آید. نه شما می‌توانید اعتقادات قدیمی و محکم خود را تغییر دهید نه به‌راحتی توانایی تغییردادن نظر دیگران را دارید. پس بیهوده آب در هاون نکوبید.

مرداد 

شریک عاطفی‌تان دچار شرایط سختی شده و کمی سرگردان می‌شود. این همان وقتی است که باید در کنارش باشید و کمکش کنید تا با اعتماد‌به‌نفس بیشتری با مشکلات مقابله کند. باید برای کمک به محبوب زندگی‌تان، از اعتمادبه‌نفس و قدرت روحی‌تان نیز مایه گذاشته و در کنار او باشید. به‌زودی با کسانی آشنا می‌شوید که در وهله اول عقاید و نظرات‌شان کمی به نظر عجیب و غیرواقعی می‌آیند. به‌هرحال، باید آن‌ها را فهمیده و سعی کنید به پیشنهادات یا حتی انتقادات‌شان خوب گوش کنید. راز خود را با هر کسی در میان نگذارید.

شهریور

سفری در پیش دارید که چندان هم ساده و بی‌اتفاق نیست. اتفاقات کوچکی که در این سفر رخ می‌دهد، چندان نتیجه‌ای برایتان نخواهد داشت. شاید وقت خوبی باشد تا علاقه‌تان را به فرد موردنظر نشان داده و حرف دل‌تان را بزنید. فرصت‌هایی را که پیش می‌آید از دست ندهید. صبور باشید و سعی نکنید تا به هر قیمتی نظر دیگران را مطابق با نظرتان تغییر دهید. زمانی به هدف‌تان می‌رسید که تردید و دودلی را از خود دور کرده و با اراده‌ای محکم اقدام به عمل کنید. قهر و آشتی‌های کوچک و زودگذر، نه نشانه شکست است نه پیروزی. این را فراموش نکنید.

مهر

 اشخاصی با طرز فکرهایی عجیب در اطراف‌تان حضور دارند. البته این مسئله تنها مربوط به امروز نیست. سال‌هاست که نمی‌توانید دوست را از دشمن تشخیص دهید و به سمت کسانی بروید که به معنای واقعی با شما هم‌دل و هم‌راه هستند. مقصر اصلی هم خود شمایید. شاید اگر تغییری جدی در رفتارتان ایجاد کنید، بسیاری از مشکلات این چنینی حل شده و مسیر پیشرفت‌تان هموارتر شود. پیشنهاد می‌کنیم به‌همراه خانواده، به سفری کوتاه بروید. اتفاق جالبی در پیش است که نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد. پس سعی کنید از همین امروز تمرین صبوربودن را سرمشق خود قرار دهید.

 آبان 

فرصت‌های فوق‌العاده خوب کاری برایتان پیش می‌آید و شما باید ثابت کنید می‌توانید از این فرصت‌ها استفاده کنید. زندگی محل تلاش و آفرینش است. نباید موقعیت‌های خوب را از دست بدهید. باید  مسیر هموارتری را برای خود بیافرینید. اگر احساس کردید بر سر موضوعی به بن‌بست رسیده‌اید، بهتر است چندان روی آن پافشاری نکنید و به فکر راه دیگری باشید. شما همیشه توانایی یافتن راه‌حل‌های خوب را دارید. خبری به گوش‌تان می‌رسد که در وهله اول کمی شما را گیج می‌کند، اما مطمئن باشید عاقبت بسیار خوبی خواهد داشت. از کارهای خیر غافل نشوید و همواره به فکر تغذیه روح‌تان باشید.

آذر

سرنوشت و تقدیر، اعتقاد و باور اصلی شماست، اما شاید پیش آمدن برخی اتفاقات تازه باعث شده آینده را روشن‌تر از همیشه ببینید. این خیلی خوب است! سعی کنید از فرصت به‌دست‌آمده استفاده کنید و خوش‌بین باشید. به‌زودی آزمایش خواهید شد. خیلی مراقب قدم‌هایی که برمی‌دارید، باشید. قدم‌هایتان باید محکم و دقیق باشد. معاشرت با افرادی که کارشان را بلد نیستند، می‌تواند عامل اصلی لغزش‌تان شود. اتفاق خوبی در راه است که باعث شادی شما و اطرافیان‌تان خواهد شد. به‌زودی هدایای متعددی نیز دریافت خواهید کرد! مبارک‌تان باشد.

دی 

برای یکی از نزدیکان‌تان، که اتفاقا خیلی او را دوست دارید، مشکل مالی پیش آمده، اما خجالت می‌کشد این موضوع را با شما در میان بگذارد. مشکل به‌گونه‌ای است که قطعا شما از عهده حل آن برمی‌آیید. مطمئن باشید اگر این گره را از کار او باز کنید، گره بزرگ‌تری از کار خودتان باز خواهد شد. نسبت به آینده امیدوار باشید و به‌گونه‌ای حرکت کنید که گویی هدف را کاملا شکار کرده و فقط باید بااحتیاط به سمت آن بدوید. از اوضاع و احوال درونی شریک عاطفی‌تان غافل نشوید. خیلی خوب می‌شود اگر بدون هیچ مناسبتی برای او هدیه‌ای بخرید و خوشحالش کنید.

بهمن 

گاهی اوقات بیش از اندازه رک صحبت می‌کنید و این خصوصیت نمی‌تواند چندان به سودتان باشد. شک نکنید همان کسانی که در ظاهر رک‌گویی‌تان را تحسین می‌کنند، خودشان جزو منتقدهای اصلی این ویژگی هستند. در روزهای آینده، با دردسری قدیمی مواجه خواهید شد که باید نگاهی منطقی به آن داشته باشید. اگر بازهم مانند گذشته، احساس‌تان بر عقل و منطق‌تان غلبه کند، قطعا شکست خواهید خورد. سعی کنید نزد کسانی که هنوز باطن واقعی‌شان را به شما نشان نداده‌اند، درد  دل نکرده و رازی را بازگو نکنید. هدیه‌ای دریافت می‌کنید که حال‌‌تان را خوب می‌‌کند.

اسفند

برای آنکه گرمای عشق را به دل خود و شریک عاطفی‌تان بازگردانید، از هیچ تلاشی دریغ نکنید. اگر احساس می‌کنید اشتباهی کرده و او را آزرده‌خاطر ساخته‌اید، اصلا عیبی ندارد که هرچه زودتر معذرت‌خواهی کرده و درپی آشتی باشید. به‌زودی یک اتفاق بسیار مناسب کاری برایتان رخ می‌دهد و شرایط را برای رسیدن به هدف‌های بزرگ هموارتر می‌سازد. اگر تصمیم به خرید بزرگی دارید، بهتر است کمی بیشتر تحقیق کرده و چندان عجله نکنید. اعتماد‌به‌نفس، پایه و اساس موفقیت‌های شماست. تحت هیچ شرایطی اعتمادبه‌نفس‌تان را از دست نداده و از حرکت در مسیر پیشرفت مأیوس نشوید.

منبع: مجله ی زندگی ایده آل

اگر به طالع بینی علاقه دارید اینجا را بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ