زنان از مردان پُرمو خوششان می‌آید؟

مهرناز زاوه
موی بدن، چیزی که شاید مردان دهه هشتاد میلادی خیلی به رخ می‌کشیدند و در آنها جلوه داشت سریعا برای زنان در سال‌های بعد شکل معکوس و ضد آن پیدا کرد.

موی بدن، چیزی که شاید مردان دهه هشتاد میلادی خیلی به رخ می‌کشیدند و در آنها جلوه داشت سریعا برای زنان در سال‌های بعد شکل معکوس و ضد آن پیدا کرد. شاید یکی از دیدگاه‌های شایع امروز در بین زنان این است که مردان بدون مو را بیشتر دوست دارند. اما آیا حقیقت داستان واقعا همین است؟ در اینجا با چند زن صحبت کرده‌ایم تا ببینیم آنها چه چیزی را ترجیح می‌دهند.
آیا دوست دارید بدن مرد مو داشته باشد؟
در شرایطی که برخی از زنان به این سؤال پاسخ مثبت دادند، اما دیدگاه بقیه واقعا فرق داشت. پووجا یک زن نویسنده ۲۴ ساله گفت: «من دوست دارم سینه شوهرم کمی مو داشته باشد.» اما سوجاتا گفت که دوست دارد بدن مرد هیچ مویی نداشته باشد. این همه داستان نیست. برخی از زنان مانند نازیا چنین گفتند: «اگر شما مرد هستید پس باید کمی مو در بدن‌تان داشته باشید، این‌طور نیست؟» یا مثلا کتی چنین گفت: «اگر مرد هیچ مویی نداشته و بدن ورزیده‌ای داشته باشد باید گفت که واقعا جذاب خواهد بود.»
بنابراین اگر مردی بخواهد از شر موهایش خلاص شود، شما چه چیزی را ترجیح خواهید داد؟
ما به آنها گزینه تیغ زدن بدن، استفاده از موبر و یا کوتاه کردن موها را پیشنهاد می‌دهیم. در حالی‌که نازیا در این باره گفت:‌ «بدن مرد باید تمیز باشد، فرقی نمی‌کند که چطور این کار را انجام می‌دهد.» سایر خانم‌ها بر این باور بودند که مردان اغلب صبر و تحمل استفاده از موم یا موبر را ندارند، بنابراین ترجیح می‌دهند بدن را تیغ بزنند. آنایا در این باره می‌‌گوید:‌« دوست ندارم بدن مرد مو داشته باشد، خصوصا روی سینه‌اش. ترجیح می‌دهم اگر توانست با موبر موهای بدنش را تمیز کند، تا پوستش زمخت نباشد.»
موی کجای بدن مشکل‌ساز و نامطلوب نبوده و دوست دارید کجای بدنش مو نداشته باشد؟
در شرایطی که اکثر خانم‌ها بر این عقده‌اند که مو در اطراف ناحیه تناسلی یک ضدحال بزرگ تلقی می‌شود، اما تیغ زدن، کوتاه کردن یا استفاده از موبر در این ناحیه چیزی بود که اکثر زنان اعتقاد داشتند که بسیار ضروری است. در حالی‌که درصد کمی از زن‌ها احساس کردند که وجود مو دراین ناحیه طبیعی است، اما ترجیح می‌دادند که این ناحیه پاک و تمیز باشد. 
منبع: thehealthsite

۱۰ چیزی که هیچ‌کس درباره اصلاح پاهایتان به شما نمی‌گوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مهسا

مهسا

1399-09-25 - 18:33 پاسخ

بدن مردان باید مو داشته باشه وگرنه بازن هیچ فرقی نمی کنه