وضعیت مالی شما در نیمه ی دوم آذر ماه چگونه خواهد بود؟

پانته آ توتونپیان
این فال به شما می گوید وضعیت مالی شما در پانزده روز آینده چگونه خواهد بود.

فروردین
به تازگی شغل مناسبی به همسرتان پیشنهاد شده ‌اما شما به خاطر لجاجت همیشگی تمایل به کار کردن او ندارید. دست از لجاجت بردارید این فرصت می‌تواند شرایط زندگی شما را از این رو به آن رو کند. 

اردی بهشت 
برای رسیدن به اهدف‌تان باید سخت تلاش کنید. ارتقای شغلی در این ماه انتظار‌تان را می‌کشد. مبلغی را که چند ماه پیش به یکی از دوستان‌تان قرض داده بودید زودتر از موعدی که مشخص کردید از او پس می‌گیرید. این ماه به لحاظ مالی جهشی بزرگ در زندگی شخصی‌تان تجربه می‌کنید. 

خرداد 
حسادت یکی از همکاران‌تان باعث می‌شود تا مرحله از دست دادن یک پروژه کاری چشمگیر پیش بروید اما درنهایت می‌توانید این پروژه را حفظ کنید. لجاجت و خصومت‌ها را کنار بگذارید. روی کار تمرکز کنید و تا جایی که می‌توانید مستقل برای پیشرفت پروژه اقدام کنید. 

تیر
اجازه ندهید حق‌تان پایمال شود. اختلاف‌نظری که با همکارتان دارید فضای کاری‌تان را کمی سردرگم کرده است. با ارائه مستنداتی که دارید سعی کنید همکاران‌تان را متقاعد کنید و اجازه ندهید که با تصمیم غلط ضرری به شرایط کاری و مالی‌تان وارد شود. اواخر آذر روزهای عجیب کاری را می‌گذرانید.

مرداد 
طی سال‌های اخیر به هر پروژه کاری که دست زدید با شکست مواجه شدید، اما در روزهای آینده یک پیشنهاد کاری مناسب دارید که می‌توانید با تجربه‌ای که دارید از پس آن به‌خوبی برآیید. تحولات جدیدی در زندگی حرفه‌ای شما انتظارتان را می‌کشد. 

شهریور
یک تصادف کوچک بخشی از پس‌اندازی که داشتید را به باد می‌دهد. این ماه مجبور می‌شوید از یکی از دوستان‌تان پول قرض بگیرید. یکی از دوستان‌تان که دلبستگی زیادی به او دارید این ماه شما را همراهی می‌کند به هیچ عنوان همراهی او را از دست ندهید.

مهر
اگر اوراق بهادار یا سپرده بانکی دارید وضعیت آن را بررسی کنید. در طالع شما آمده که در این روزها مقداری پول از طریق حواله به حساب‌تان واریز می‌شود. 

 آبان 
یک سفر غیرکاری به شما پیشنهاد می‌شود که رفتنش به‌صلاح‌ نیست. در این سفر مخارج زیادی به شما تحمیل می‌شود که آخرین ماه پاییز را برای‌تان فراموش نشدنی می‌کند.

آذر
این روزها انگیزه کافی برای رفتن به کار ندارید. اجازه ندهید این حس و حال بیش از این ادامه پیدا کند. برای پیشرفت باید تلاش‌تان را بیشتر کنید. شما به برنامه‌ریزی احتیاج دارید. به‌زودی یکی از مدیران‌تان در محیط کار تغییر می‌کند و جایگاه شما نیز کمی بهتر می‌شود. 

دی 
پیشنهادهایی درباره تغییر شغل و برنامه کاری‌تان دارید که کمی شما را سردرگم کرده. این تغییر اگر‌چه کمی شما را به سختی می‌اندازد اما تغییری هیجان‌انگیز است و زندگی شما را دچار تحول می‌کند. نذر فراموش شده‌ای دارید که بهتر است در این ماه حتما آن را ادا کنید. 

بهمن 
پروژه مالی که مدت‌هاست مشغول اجرای آن هستید هفته آینده به نقطه عطف خود می‌رسد. تردید و دودلی را کنار بگذارید و با نهایت قدرت پیش بروید. یکی از همکاران‌تان در این زمینه می‌تواند شما را همراهی کند. 

اسفند

اختلاف حسابی که با صاحبخانه‌تان دارید موجب می‌شود که به تخلیه خانه پیش از وقت مقرر فکر کنید. همسرتان ایده‌های جالبی برای تقویت شرایط مالی خانواده دارد اما مدت‌هاست به سادگی از کنار این ایده‌ها رد شدید. 

منبع : مجله ی سیب سبز 

اگر به فال علاقه دارید این صفحه را ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ