هرگز در حضور حتی نوزادتان رابطه جنسی نداشته باشید!

a.mahammadi
یک مشاور خانواده به همسران توصیه موکد کرد هرگز درحضور حتی نوزادشان رابطه جنسی نداشته باشند و در صورت مشاهده توسط فرزندان چگونه به آنها پاسخ دهند.

 نسرین صفری  گفت: خیلی از پدر و مادرها در این باره سوال می پرسند که اگر فرزندان، والدین خود را در حین رابطه جنسی ببینند، باید با آنها چگونه برخورد کنند و به فرزندانشان چه بگویند، در پاسخ باید تاکید کنم روانپزشکان توصیه اکید می کنند والدین حتی در اتاقی که نوزاد هم خوابیده، به هیچ وجه نباید رابطه زناشویی داشته باشند.
وی افزود: والدین حتما باید اتاق خواب خود را از نوزاد و کودک خود جدا کنند و به بچه ها یاد بدهند هنگام ورود به اتاق خواب والدین در بزنند .
این مشاور خانواده تاکید می کند : اگر در هر صورت کودک شاهد رابطه جنسی والدین شد، به دلیل ناآگاهی از چنین رابطهای دچار اضطراب می شود و گمان می کند والدین با یکدیگر مشاجره و دعوا می کنند و احتمالا پدر می خواهد به مادرش آسیب برساند.
صفری می گوید: این حس باعث نفرت کودکان از پدر می شود و معمولا در پسربچه ها شدید تر هم هست، در این صورت باید پدر بلافاصله با فرزندش صحبت کند و به او توضیح دهد او مثلا در حال انجام یک بازی بوده است و اصلا جای نگرانی نیست و او بشدت مادرش را دوست دارد.
این روانشناس تاکید می کند: نکته مهم این است که باید همان هنگام سوءظن های کودک را برطرف کرد و نگذاشت در ذهن کودک به عقده های روانی تبدیل شود. مادر هم کودکش را در آغوش بکشد و خود را شاداب نشان دهد که کودک خاطر جمع شود ، کسی قصد آزار رساندن به او را نداشته است.
صفری به والدین توصیه می کند: در هر حال به هیچ وجه نباید رابطه جنسی در حضور کودک انجام شود، چون مشاهده این گونه صحنه ها موجب مشکلات روانی و حتی بلوغ زودرس در آینده کودکان می شود و خانواده ها باید به این موضوع خیلی توجه داشته باشند.

در حضور نوزاد رابطه جنسی برقرار نکنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ