وضعیت روابط عاشقانه شما در 15 روز آینده+فال

پانته آ توتونپیان
این فال به شما می گوید که در نیمه ی دوم دی ماه سال 95 چه اتفاقاتی برای شما خواهد افتاد.

فروردین
 این روزها حس خوبی به زندگی دارید و تلاش می‌کنید زندگی را با همه سختی‌ها و خوبی‌هایش درک کنید. برای این کار به همراهی اعضای خانواده‌تان نیاز دارید. شما باید بیشتر از قبل درباره نیازهای‌تان با نزدیکان‌تان حرف بزنید. شفاف‌سازی همیشه نتیجه بهتری دارد.

اردی بهشت 
یک ماجرای جدید را تجربه می‌کنید که تاثیر زیادی در روند زندگی‌تان خواهد داشت و این موضوع انرژی زیادی از شما می‌برد. خیلی استرس دارید. نباید اجازه دهید که استرس باعث شود این روزهای شاد به حاشیه برود. با نامزدتان بیشتر صحبت کنید و دل‌نگرانی‌های‌تان را عاشقانه با او درمیان بگذارید.

خرداد 
بعضی روزها بیش از اندازه مسائل را برای خود و اطرافیان‌تان سخت می‌کنید. فشارهای روحی که این روزها تحمل می‌کنید به‌دلیل وسواس‌های فکری است که دارید. نباید خودتان را با دیگران مقایسه کنید. رابطه عاطفی از دست رفته دیگر قابل بازگشت نیست.

تیر
به‌زودی تولد یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان صمیمی‌تان  نزدیک می‌شود و مهمانی مفصلی پیش رو دارید. در این مراسم نامزد سابق‌‌تان را می‌بینید و این موضوع کمی باعث تکدر خاطرتان می‌شود. 

مرداد 
به‌زودی با فردی آشنا می‌شوید که می‌توانید روی ازدواج با او حساب کنید. اگر می‌خواهید برای این موضوع حساب شده پیش بروید باید بیشتر از قبل بر احساسات‌تان غلبه کنید و بیشتر از منطق‌تان کمک بگیرید.

شهریور
احساسات‌تان بیشتر از آنچه باید روی تصمیم‌گیری‌های‌تان تاثیر می‌گذارد. همین موضوع باعث شده تمام روابط‌تان از روابط دوستانه، خانوادگی و حتی رابطه عاطفی‌تان با نامزدتان با مشکل رو‌به‌رو شود. این روزها بیشتر صبور باشید.

مهر
خیلی زود به جرگه متاهلین اضافه می‌شوید اما برای این کار خیلی راه پر پیچ و خمی را پیش رو دارید. به نظر می‌رسد برای راضی کردن خانواده‌تان سختی زیادی خواهید کشید. 

 آبان 
در روزهای گذشته به لحاظ عاطفی در شرایط مساعدی نبودید. فشار کاری از یک سو و بحران‌های عاطفی که با همسرتان داشتید بخش زیادی از انرژی شما را به خود اشغال کرده. این روزها تا می‌توانید به خودتان برسید.

آذر
با یکی از دوستان‌تان به‌تازگی قطع ارتباط کردید و این موضوع باعث شده مثل قبل آرامش نداشته باشید. خیلی خوب است که چارچوب‌های شخصی‌تان را حفظ می‌کنید اما نباید در این زمینه بیش از اندازه سختگیری کنید.

دی 
اگر این روزها احساس دلتنگی می‌کنید دست‌دست نکنید، احساسات‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. هیچ چیزی مثل گفت‌و‌گوی رو در رو و درددل کردن نمی‌تواند رابطه شما را با عزیزان‌تان بیشتر کند. روی دخترهای‌تان بیشتر حساب کنید.

بهمن 
بیش از اندازه سرد و جدی هستید و همین موضوع باعث شده تا روابط‌تان دچار حاشیه شود. این مسئله نه تنها روابط عاطفی شما بلکه روابط دوستانه‌تان را هم به سردی کشانده است. نباید از یک سوراخ بارها گزیده شوید تا تصمیم بگیرید رفتارتان را اصلاح کنید. 

اسفند

یکی از مسائلی که کمتر به آن توجه می‌کنید بی‌عاطفگی است. شما کمتر احساسات‌تان را بروز می‌دهید اما همسر برون‌گرایی دارید. نخ تسبیح زندگی و پیشرفت زندگی‌تان را مدیون همین احساسات هستید. پس سعی کنید از احساس و منطق‌تان یکسان استفاده کنید.

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ