نکات کلیدی و باورهای غلط در انتخاب بهترین روش رفع موهای زائد برای من؟!

zahra
گروه پزشکان لیزر برنا: بعد از چیپس و پفک، بیشترین تبلیغاتی که اغلب روزانه با آن مواجه می‌شویم تبلیغات مراکز لیزر، پوست و زیبایی، کاشت مو و مواردی مشابهند! همه این مراکز هم به نوعی دستگاه‌ها و فعالیت‌های خود را بهترین معرفی می‌کنند. بین انبوهی از این مراکز، بهترین مرکز برای من کدام است؟!‌

گروه پزشکان لیزر برنا: 

بعد از چیپس و پفک، بیشترین تبلیغاتی که اغلب روزانه با آن مواجه می‌شویم تبلیغات مراکز لیزر، پوست و زیبایی، کاشت مو و مواردی مشابهند! همه این مراکز هم به نوعی دستگاه‌ها و فعالیت‌های خود را بهترین معرفی می‌کنند. بین انبوهی از این مراکز، بهترین مرکز برای من کدام است؟!‌

شاید از نظر بسیاری از افراد اولین معیار انتخاب، ارزان‌تر بودن باشد. ارزان بودن مهم است اما به چه قیمتی؟ اینکه نصف قیمت بپردازیم ولی پوست‌مان بسوزد، لک بیاورد، گوشت اضافه (کلوئید) بیاورد و… ارزشش را دارد؟!

هرچند بسیاری از این عوارض ترمیم می‌یابند و خوب می‌شوند ولی برخی آنها ممکن است به دشواری و با صرف هزینه‌های اقتصادی زیادی ترمیم شوند یا حتی هیچ‌گاه ازبین نروند.

نکته بااهمیت دیگر در استفاده از خدمات ارزان‌قیمت این است که معمولا بیشتر از حد معمول طول خواهند کشید. به‌عنوان مثال اگر رفع موهای زائد در بیشتر دستگاه‌های لیزر مناسب با حدود 4جلسه تقریبا  80درصد موهای‌مان از بین برود، با سیستم‌های ارزان‌قیمت معمولا برای ازبین رفتن 80درصد موها شاید 8 تا 10جلسه یا حتی بیشتر موردنیاز باشد، بنابراین استفاده از این دستگاه‌ها چندان هم ارزان‌قیمت نیست.

بدون شک مهم‌ترین نکته در این میان انتخاب مرکز و پزشک مناسب است که تخصص و تجربه لازم در زمینه انتخاب بهترین روش، بهترین دستگاه و بهترین دوز درمانی لیزر را برای هر بیمار انتخاب کرده و هنگام انجام لیزر با دقت بهترین عمل را برای بیمار ارائه کند. یادمان باشد دستگاه خوب فقط کافی نیست و بهترین دستگاه روز دنیا هم اگر درست انتخاب و اجرا نشود، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری به‌ بار بیاورد. 

عمدتا 3رده دستگاه با طول موج مناسب جهت رفع موهای زائد وجود دارد (شامل لیزر الکساندرایت، لیزر دایود و نیز دستگاه‌های با طیف نوری گسترده‌تر یا IPLها). شاید به نظر بسیاری از پزشکان و افراد جامعه لیزر الکساندرایت بهترین نوع دستگاه‌ها باشد ولی نکته بااهمیت در این میان این است که استفاده از لیزر الکساندرایت (به‌ویژه نسل‌های قدیمی‌تر آن) در بسیاری از افراد ایرانی که پوستی سبزه و ریشه موهای عمیقی دارند یا در افرادی که موهای کرکی دارند، مناسب نیست و علاوه بر اثر کم می‌تواند حتی ریسک عوارض جانبی را نیز بالا ببرد. بنابراین هر دستگاهی برای همه بهترین نیست و فارغ از نام و نوع و مدل دستگاه (و حتی سال ساخت!) این پزشک است که هنگام ویزیت بهترین دستگاه برای هر بیمار را پیشنهاد می‌دهد.

نکات مهم دیگر شامل رعایت نکات پیش از لیزر و پس از لیزر و نیز رعایت زمان‌بندی بین جلسات است.

گروه پزشکان برنا به‌صورت تخصصی و کاملا حرفه‌ای با بهره‌گیری از بهترین متخصصان این خدمات را انجام می‌دهند. 

 

گروه پزشکان لیزر برنا : 

گروه زیبایی برنا براساس اندوخته‌ای از دانش و تجربه گسترده در زمینه‌های گوناگون دانش نوین لیزر پزشکی، از سال 1388 گردهم آمدند تا خدمات ویژه‌ای را در زمینه‌های مختلف پوست و مو و زیبایی، جراحی‌های زیبایی و نیز درمان بیماری‌ها توسط لیزر کم‌توان، در بهترین سطح ممکن ارائه کنند. این تجربه با هدف سلامت، زیبایی و شادابی و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا -عمدتا آمریکایی و انگلیسی- تجهیز شده است تا بتواند موثرترین و جامع‌ترین خدمات درمانی، ترمیمی و بهسازی مربوط به پوست، مو و زیبایی را در پیشرفته‌ترین سطح شناخته شده ممکن -که همواره به‌روز می‌شود- دراختیار هموطنان گرامی قرار دهد.

گروه پزشکان برنا دارای شعبه های متعدد در مناطق مختلف تهران است.

شما می‌توانید برای ارتباط با گروه پزشکان برنا با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126405925

02126405913

۰۹۱۰۱۰۰۴۸۸۰  (تماس و رزرو وقت قبلی)


آدرس: خیابان شریعتی، پایین تر از مترو قلهک، دوراهی قلهک، پلاک ۱۳۶۰(جنب داروخانه شبانه روزی قلهک)، طبقه دوم، گروه پزشکان لیزر برنا


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ