فال وضعیت عاطفی شما در نیمه دوم دی ماه 95

پانته آ توتونپیان
اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این مطلب را بخوانید

فروردین

وقتش رسیده برای زندگی‌تان برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید. دست از سختگیری بردارید و تعارف را کنار بگذارید. اگر هنوز در انتخاب نامزدتان به‌عنوان همراه همیشگی زندگی تردید دارید از یک مشاور خانواده مشورت بگیرید. اما کم‌کم تکلیف‌تان را روشن کنید.

اردی بهشت 
بیش از اندازه در لاک تنهایی‌تان غرق شده‌اید، وقت آن رسیده برای آینده‌تان فکری کنید. وابستگی شما به اعضای خانواده‌تان چندان خوشایند نیست و در آینده نزدیک می‌تواند سلامت زندگی‌تان را به خطر بیندازد. باید کمی مستقل شوید.

خرداد 
کمی بیشتر برای همسرتان وقت بگذارید. این روزها حسابی خودتان را غرق کار کرده‌اید و بیشتر وقت‌تان را در محیط کار می‌گذرانید. آخر این هفته بد نیست همسرتان را به یک ناهار حسابی دعوت کنید. یک هدیه غافلگیرانه از یکی از دوستان‌تان می‌گیرید.

تیر
آرامش و کم‌حرفی شما یکی از فاکتورهایی است که باعث می‌شود آن‌طور که باید و شاید با نامزدتان ارتباط نگیرید و او را دچار سوءتفاهم کنید. بد نیست درباره این ویژگی اخلاقی‌تان با او صحبت کنید تا تصور اشتباهی که دارد برطرف شود.

مرداد 
انرژی زیاد و رک‌گویی زیادی که دارید، باعث شده خیلی از اطرافیان‌تان راحت با شما درددل نکنند و همین موضوع سبب شده که شما دوستان کمی داشته باشید. به‌زودی اختلاف‌نظر کوچکی با همسرتان پیدا می‌کنید که توصیه می‌کنیم آن را زیاد دنباله‌دار نکنید.

شهریور
رابطه شما و نامزدتان مسیر خوبی را دنبال می‌کند. به نظر می‌رسد تا پایان سال مقدمات ازدواج‌تان فراهم می‌شود. این هفته خبر غافلگیرانه‌ای را از نامزدتان می‌شنوید که مدت‌هاست منتظر شنیدنش بودید. این هفته  از طرف یکی از دوستان‌تان به یک شام رویایی دعوت می‌شوید.

مهر
این روزها خیلی درگیری عاطفی دارید و مدام نگرانید. مشغله همسرتان باعث شده بیش از حد احساس تنهایی کنید. اگرچه تلاش‌تان برای هم صحبت شدن با همسرتان چندان پرفایده نیست اما این ماه تا می‌توانید سرتان را گرم کنید. 

 آبان 
خیلی دوست دارید ازدواج کنید اما متاسفانه فرصت‌هایی که پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد آن‌طور که باید و شاید نیست. بد نیست کمی در انتظارات‌تان تجدیدنظر کنید. از یک مشاور کمک بگیرید. حساسیت‌های شما باعث شده که سختگیری زیادی داشته باشید.

آذر
این هفته به مهمانی‌های مختلفی دعوت می‌شوید و امکان آشنایی با افراد جدید را تجربه می‌کنید. عشق سال‌های جوانی‌تان را در یکی از این مهمانی‌ها ملاقات می‌کنید. اگر مجرد هستید امکان برقراری دوباره رابطه عاطفی و فکر کردن به ازدواج برای‌تان پیش می‌آید، اما حساب شده قدم بردارید.

دی 
بیش از اندازه یک دعوای کوچک را کش می‌دهید، خیلی زود با نامزدتان آشتی کنید. درباره مسائل‌تان حرف بزنید. قهر کردن و فاصله گرفتن نه تنها سوءتفاهم‌ها را برطرف نمی‌کند بلکه کار را خراب‌تر می‌کند. بهتر است از دوستان‌تان در این باره مشورت نگیرید و خودتان دست به کار شوید.

بهمن 
باید کم‌کم خود را برای تولد یک نوزاد آماده کنید و اسباب پذیرایی از او را فراهم کنید. حسابی برنامه‌ریزی کنید. بهتر است در روزهای آینده وقت بیشتری را با اعضای خانواده و نزدیکان‌تان بگذرانید. 

اسفند

اجازه ندهید نفرت در شما بماند. شکست عاطفی که سال گذشته تجربه کردید شما را نسبت به عشق بدبین کرده است. برای رهایی از این مسئله بد نیست وقت بیشتری را با اعضای خانواده  و کسانی که دوست‌شان دارید و کنارشان احساس آرامش می‌کنید، بگذرانید.

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر  به طالع بینی علاقه دارید اینجا کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ