وضعیت مالی شما در نیمه ی دوم دی ماه 95

پانته آ توتونپیان
این فال وضعیت مالی شما در 15 روز آینده را می گوید

فروردین
برای این ماه باید بیشتر از قبل حساب و کتاب کنید. به نظر می‌رسد اوضاع مالی پایان این ماه چندان چشمگیر نخواهد بود و باید به پس‌اندازی که دارید، دستبرد بزنید. پس تا می‌توانید مقتصدانه خرج کنید. 

اردی بهشت 
اگر خوشفکر باشید در آینده نزدیک می‌توانید زندگی‌تان را از این رو به آن رو کنید. اما باید دست از انفعال بردارید و کمی فعالیت کنید. شما بیش از اندازه روی دیگران حساب باز می‌کنید و تا خودتان دست به کار شوید نتیجه نمی‌گیرید.

خرداد 
اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری دارید، بهتر است فعلا دور بازار ارز را خط بکشید. بد نیست سپرده‌گذاری مطمئنی در یکی از بانک‌ها بکنید و تا جایی که امکان دارد، درباره تصمیم‌گیری‌های شخصی‌تان در امور مالی با همکاران‌تان مشورت نکنید.
تیر
این ماه اوضاع مساعدی را پیش رو دارید. یک پاداش پیش‌بینی نشده از رئیس‌تان دریافت می‌کنید. او از عملکرد کاری شما بسیار راضی است و همین موضوع باعث می‌شود به‌زودی کار شما را ارتقا دهد
مرداد 
این ماه در پرداخت وام‌هایی که گرفتید کمی دچار مشکل می‌شوید. چیزی مثل خرابی تاسیسات گرمایشی خانه باعث می‌شود بخش زیادی از حقوق این ماه را صرف تعمیرکاری و خرید تجهیزات کنید. باید کمی از پس‌اندازتان را این ماه خرج کنید.
شهریور
شاید مجبور شوید برای مدت کوتاهی بیکار بمانید. به نظر می‌رسد شرایط کاری‌تان خیلی باب میل نیست و به‌زودی تغییر کار پیش رو خواهید داشت. در آینده نزدیک مدتی را بیکار خواهید بود. پس از امروز برای خود برنامه‌ریزی کنید
مهر
برای ایده‌های بزرگ باید حرکت‌های بزرگ کرد. می‌خواهید یک پروژه مالی بزرگ را شروع کنید و مسئله اینجاست که خیلی نمی‌توانید روی نزدیکان‌تان حساب کنید. به نظر می‌رسد تا شروع سال جدید بهتر است پروژه را به تعویق بیندازید.
 آبان 
پولی که به یکی از همکاران‌تان قرض داده بودید و قرار بود نیمه دی ماه دریافت کنید به دست‌تان نمی‌رسد. باید فکر دیگری کنید. شاید پایان بهمن ماه بتوانید این پول را پس بگیرید. بنابراین این ماه کمی دست به عصا باشید.

آذر
دو هفته آینده مهمان‌هایی از راه دور دارید که مدت طولانی با شما زندگی می‌کنند. این روزها به استراحت و تمرکز احتیاج دارید. بگومگوهایی که با یکی از همکاران‌تان داشتید انرژی زیادی از شما گرفته و باید روان‌تان را به آرامش دعوت کنید.

دی 
اوضاع کاری و مالی همسرتان ممکن است در دو ماه آینده دست‌خوش تغییراتی شود که چندان باب میلش نیست. قطعا کاری از دست شما برنمی‌آید اما تا می‌توانید هزینه‌های‌تان را کنترل کنید
بهمن 
اگر می‌خواهید کار جدیدی را شروع کنید حتما پیش از شروع کار بازار اقتصادی آن را به خوبی بررسی کنید. بی‌گدار به آب نزنید. پیشنهاد شراکت در یک پروژه مالی از طرف یکی از نزدیکان‌تان می‌شود که به نظر نباید آن را زیاد جدی بگیرید.

اسفند 

حسادت یکی از کارکنان بالادستی‌تان باعث می‌شود تا مرحله از دست دادن یک کار اساسی و بزرگ پیش بروید. به نظر می‌رسد که در این باره باید با مدیرتان مشورت کنید. سعی نکنید مقابله به مثل کنید اما باید مدیرتان را از بدجنسی‌های او با خبر کنید. 
منبع: مجله ی سیب سبز

اگر به طالع بینی علاقه دارید اینجا کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ