فال روابط خانوادگی شما در نیمه ی دوم دی ماه 95

پانته آ توتونپیان
در این فال به شما خواهیم گفت که در نیمه ی دوم دی ماه سال 95 وضعیت خانوادگی شما به چه صورت خواهد بود.

فروردین
اختلاف‌نظری که با یکی از اعضای خانواده‌تان دارید بدجوری ذهن‌تان را به خود مشغول کرده و همین موضوع باعث شده آن‌طور که باید و شاید انرژی‌های مهربانانه‌تان را با اعضای خانواده قسمت نکنید و خیلی عصبی باشید.

اردی بهشت 
ملاقات با یک دوست قدیمی باعث تازه شدن خاطرات زیادی برای‌تان می‌شود و شادی زیادی برای‌تان به‌همراه می‌آورد. این هفته یکی از اعضای خانواده‌تان به سفر می‌رود و شما برای مدت طولانی او را ملاقات نمی‌کنید.

خرداد 
یکی از اعضای خانواده‌تان به‌زودی ازدواج می‌کند و برای همیشه از کشور مهاجرت می‌کند. مهاجرت او با مهمانی‌ها و جشن‌های زیادی همراه است و شما به‌زودی بخشی از فامیل‌تان را که مدت‌هاست از ملاقات با آنها می‌گذرد به واسطه این مهمانی‌ها خواهید دید.

تیر
یکی از فامیل‌های‌تان مثل مادر یا خاله یا مادرهمسرتان برای ملاقات با شما به خانه‌تان می‌آید و چند روزی مهمان شماست. به‌زودی یکی از دوستان قدیمی‌تان را ملاقات می‌کنید و این ملاقات اتفاق‌های هیجان‌انگیزی با خود به‌دنبال خواهد داشت.

مرداد 
خواهرتان به‌زودی قصد ازدواج دارد و در این زمینه تردیدهای زیادی پیش رو دارد. از شما مشورت می‌خواهد تا جایی که می‌توانید واقع‌بین باشید و درباره واقعیت‌های زندگی زناشویی او را آگاه کنید. خاله بزرگ‌تان در این راه خیلی کمک خوبی است.

شهریور
به خاطر وضعیت خاص مادرتان احتمالا در هفته آینده مجبورید مراقبت‌های خاصی از او داشته باشید. شاید چند باری به مطب پزشک مراجعه کنید. جمعه آینده با فامیل‌های‌تان ملاقات می‌کنید. 

مهر
به‌تازگی منتظر یک تازه‌وارد به جمع خانواده هستید و همین موضوع شور و شوق تازه‌ای به زندگی‌تان داده است. در روزهای آینده بیشتر خانواده‌تان را ببینید و برای‌شان بیشتر وقت بگذارید.

 آبان 
قصد دارید برای ادامه تحصیل از کشور بروید و برای این موضوع هنوز نتوانستید خانواده‌تان را با خود همراه کنید. به نظر می‌رسد اختلاف سلیقه زیادی در این زمینه دارید. نباید بی‌گدار به آب بزنید شما به حمایت خانواده‌تان احتیاج دارید.

آذر
یک سفر زیارتی پیش رو دارید که با دخترتان خواهید رفت. برای این سفر خیلی برنامه‌ریزی نمی‌کنید اما در یک لحظه تصمیم می‌گیرید که آن را انجام دهید. یک مسافر از راه دور خواهید داشت  که چند روزی مهمان شما خواهد بود.

دی 
اگر فکر می‌کنید رابطه‌تان با اعضای خانواده‌تان سرد شده، باید فکری به حال آن بکنید. نمی‌شود بدون صرف وقت و درنظر گرفتن شرایط دیگران در جریان زندگی و گرفتاری‌های آنها قرار گرفت. شما به معاشرت بیشتری احتیاج دارید. 

بهمن 
یک نقل و انتقال بزرگ پیش رو دارید، این اتفاق ممکن است در خانه یا محل کار بیفتد. سوءتفاهمی بین شما و خانواده همسرتان به وجود می‌آید که رابطه شما و همسرتان را کمی شکرآب می‌کند. برای حل شدن این مسئله خیلی عجله نکنید اما به فکر باشید. 

اسفند 

اگر برنامه سفر دارید سعی کنید در این سفر از دیگر اعضای خانواده‌تان نیز دعوت کنید شما را در این سفر همراهی کنند. جنجال‌های کاری و  عاطفی که به تازگی با همسرتان داشتید رابطه شما را به سردی می‌کشاند اما حضور اعضای خانواده اجازه نمی‌دهد این بگومگوها بالا بگیرد.

منبع :مجله ی سیب سبز 

اگر به طالع بینی علاقه دارید اینجا کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ