در 15 روز آینده وضعیت مالی تان چگونه خواهد بود؟

پانته آ توتونپیان
این فال به شما می گوید وضع مالی تان در نیمه ی دوم بهمن ماه چگونه خواهد بود.

فروردین

اوضاع مالی مناسبی ندارید و دارید تصمیم بزرگی برای زندگی‌تان می‌گیرید. پیش از آنکه برای بزرگ‌ترین برنامه‌های زندگی‌تان حرکتی کنید باید از پیش برنامه‌ریزی کنید و بی‌گدار به آب نزنید. به نظر می‌رسد به اندازه‌ای که قصد اجرایش را دارید آمادگی مالی ندارید.

اردی بهشت 

بخش زیادی از پس‌اندازتان را به‌خاطر یک وضعیت غیرقابل پیش‌بینی از دست می‌دهید و بر‌خلاف انتظارتان که تصور می‌کنید خیلی زود آن را پس می‌گیرید باید برای دریافت آن مدت‌ها صبر کنید.

خرداد 

بخش زیادی از پس‌اندازتان را به‌خاطر یک وضعیت غیرقابل پیش‌بینی از دست می‌دهید و بر‌خلاف انتظارتان که تصور می‌کنید خیلی زود آن را پس می‌گیرید باید برای دریافت آن مدت‌ها صبر کنید.

تیر

اگر‌چه این روزها به‌دلیل زندگی در شرایط متفاوت و دوری از خانواده و کار جدید هزینه‌های‌تان چند برابر شده اما به‌خوبی می‌توانید مسائل مالی‌تان را مدیریت کنید. نگران آینده نباشید، پروژه‌هایی که در گذشته برنامه‌ریزی کردید در سال پیش رو شگفت‌زده‌تان می‌کنند.

مرداد 

اگر فکر می‌کنید تا آخر سال معجزه می‌شود و اتفاق عجیبی در وضعیت کاری‌تان می‌افتد و یک‌باره حقوق‌تان چند برابر می‌شود، اشتباه می‌کنید. به نظر می‌رسد در روزهای پایانی سال بدجوری بی‌پول می‌شوید. کمی برنامه‌ریزی  کنید.

شهریور
یکی، دو قسط عقب ‌افتاده دارید که باعث می‌شود حساب و کتاب‌تان درست از آب در نیاید. باید به فکر کار دوم باشید. این ماه کمی بیشتر دقت کنید و تا می‌توانید مقتصدانه خرج کنید.

مهر

اگرچه به پشتوانه پس‌اندازی که داشتید، توانستید با بحران‌های مالی‌تان کنار بیایید اما وقتش رسیده که به فکر جبران پس‌انداز از دست رفته‌تان باشید. بد نیست به پروژه‌های موقت فکر کنید و اگر موردی سر راه‌تان قرار گرفت آن را رد نکنید.

 آبان 

 در این روزهای پایانی بهمن تا می‌توانید پول پس‌انداز کنید. به‌نظر می‌رسد در ماه پایانی سال  کمی با کمبود بودجه در خانواده مواجه می‌شوید. یک پروژه چشمگیر به شما پیشنهاد می‌شود که اگر‌چه خیلی جذاب است اما به دردسرش نمی‌ارزد.

آذر

وامی ‌که مدت‌ها ست منتظرش هستید به‌زودی به شما تعلق می‌گیرد. اما باید خیلی حساب شده آن را خرج کنید. ایده‌ای سراغ‌تان آمده که اگرچه بسیار هوس‌انگیز به نظر می‌رسد اما خیلی راحت پول‌تان را به باد می‌دهد.

دی 

گرفتاری مالی  برای یکی  از عزیزان‌تان دردسر ایجاد می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا هفته پرالتهابی را پشت‌سر بگذارید. در روزهای پیش رو به‌خاطر عملکرد مثبت‌تان از سوی مدیرتان تشویقی می‌گیرید.

بهمن 

این هفته به‌خاطر دندانپزشکی هزینه زیادی را باید پرداخت کنید. برای روزهای پایان ماه خودتان را آماده کنید و کمی مقتصدانه پول خرج کنید. شاید مجبور شوید به حساب پس‌اندازتان دستبرد بزنید.

اسفند 

این ماه باوجود خرج‌های زیادی که دارید پس‌انداز قابل‌ملاحظه‌ای خواهید داشت. یک کار پاره‌وقت به شما پیشنهاد می‌شود که چندان راضی به قبول کردنش نیستید اما پیشنهاد می‌کنیم آن را بپذیرید چون اتفاق‌های خوبی بعد از پذیرش آن در انتظار شماست.

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی اعتقاد دارید اینجا را کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ