این فال وضعیت خانوادگی تان را در 15 روز آینده به شما می گوید

پانته آ توتونپیان
با کمک این فال می توانید از وضعیت روابط خانوادگی تان در نیمه دوم بهمن ماه مطلع شوید.

فروردین

این روزها اختلاف‌نظری با برادرتان دارید که باعث می‌شود فضای خانه‌تان کمی متشنج شود و این موضوع روی روابط شما و پدر و مادرتان تاثیر می‌گذارد. مدتی طول می‌کشد تا بتوانید سوءتفاهم‌ها را برطرف کنید. 

اردی بهشت 

در چند روز آینده سفری پیش رو دارید که به‌خاطر مسائل مالی از رفتن به آن منصرف می‌شوید. یکی از فامیل‌های دورتان را بعد از مدت‌ها ملاقات می‌کنید که تحول زیادی در زندگی شما ایجاد می‌کند.

خرداد 

یک مسافر از راه دور دارید که چند روزی میهمان خانواده پدر شماست. ملاقات با او دریچه‌های زیادی  را برای کسب و کار جدید و حتی مهاجرت در ذهن‌تان فعال می‌کند. این ماجرا برای مدتی ذهن‌تان را مشغول می کند اما در آینده نزدیک برای‌تان جدی می‌شود. 

تیر

 این روزها خانواده‌تان روزهای شادی را می‌گذراند. یکی از اعضای خانواده‌تان سفر بزرگی پیش رو دارد که شرایط زندگی و کارش را متحول خواهد کرد. یک بسته خوراکی از سمت خانواده به دست‌تان می‌رسد که حسابی سورپرایزتان می‌کند. 

مرداد 

به یک عروسی دعوت می‌شوید و اتفاق‌های هیجان‌انگیزی را پشت‌سر می‌گذارید. آماده باشید تا نه‌تنها در روز‌های پایانی سال بلکه  سال جدید را با خبرهای خوب و شادی‌بخش برای خانواده شروع کنید. به نظر می‌رسد قرعه شانس به‌نام شما افتاده است.

شهریور
یک قهر خانوادگی برای مدتی رابطه خانواده شما و خانواده عموی‌تان را شکرآب می‌کند. به نظر می‌رسد در روزهای آینده این دو خانواده به وساطت شما احتیاج پیدا می‌کنند. اگر می‌خواهید آرامش خودتان را حفظ کنید در این موضوع دخالت نکنید. 

مهر

خبرهای خوبی در چند روز آینده از یکی از اعضای خانواده‌تان می‌شنوید. خیلی زود یک نورسیده کوچک فضای خانه‌تان را متحول و پر از شادی و نشاط می‌کند. یک هدیه غیرمنتظره از راه دور به دست‌تان می‌رسد. 

 آبان 

برای ملاقات با یکی از بستگان‌تان که این روزها بیمار است، مجبورید به شهرستان سفر کنید. در هفته پیش‌رو تا می‌توانید برای اعضای خانواده به‌ویژه بچه‌های‌تان وقت بگذارید. مهمان ناخوانده‌ای به‌زودی زنگ در خانه‌تان را به صدا در می‌آورد.

آذر

این روزها به خاطر انتظاراتی که اعضای خانواده از شما دارند احساس خستگی می‌کنید و احساس می‌کنید بار زیادی را به دوش می‌کشید. این موضوع کدورتی را بین شما و عزیزان‌تان ایجاد می‌کند که اگر برای رفع آن اقدام نکنید کهنه می‌شود.

دی 

در روزهای پایانی بهمن‌ ماه یک تازه‌وارد به جمع‌تان اضافه می‌شود. کسی مثل خواهرزاده یا برادرزاده‌تان به‌زودی ازدواج می‌کند. به نظر می‌رسد تا قبل از عید به یک مراسم نامزدی دعوت می‌شوید. 

بهمن 

نامزدتان این روزها نیاز بیشتری به توجه شما  دارد. به نظر می‌رسد یک گرفتاری خانوادگی او را به‌هم ریخته و او نمی‌تواند به‌راحتی درباره مشکلش با شما درددل کند. مراقب باشید او را وادار به گفتن رازش نکنید اما تا می‌توانید همراهی‌اش کنید. 

اسفند 

بی‌مبالاتی برادر یا عموزاده‌تان در یک مهمانی خانوادگی باعث می‌شود احساس خجالت کنید. این موضوع رابطه شما را با خانواده عموی‌تان کمی شکرآب می‌کند. نباید اجازه دهید این سردی زیاد طول بکشد چون در درازمدت آزاردهنده می‌شود.

منبع:مجله ی سیب سبز

فال های دیگر را از این صفحه بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ