مراقب خرید محصولات آرایشی و بهداشتی عید خود باشید!

samiira
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در مورد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اصالت این محصولات حتما از سازمان مربوطه استعلام شود.

از سازمان غذا و دارو، دکتر مصطفی اسماعیلی تاکید کرد: محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی حتما باید برچسب اصالت داشته باشند و بعد از خرید می توان برای اطمینان از اصل بودن محصول، کد الصاق شده روی برچسب اصالت را به شماره پیامک درج شده روی برچسب، پیامک کرد تا از اصل بودن محصولات اطمینان خاطر داشت.
وی خاطرنشان کرد: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی -که در روزهای پایانی سال و نزدیک عید نوروز خرید آنها بیشتر می شود-، داروخانه ها بهترین و مطمئن ترین مراکز خرید هستند. همچنین مراکز معتبر و فروشگاه های دارای مجوز از وزارت بهداشت و اصناف نیز برای خرید اینگونه محصولات توصیه می شوند.
وی به مردم توصیه کرد که به هیچوجه از دستفروش ها و متروها لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه و خرید نکنند.
اسماعیلی گفت: محصولات آرایشی و بهداشتی نباید در زیر نور خورشید قرار گیرد بلکه این محصولات باید در مغازه ها و فروشگاه ها در دمای مناسب نگهداری و فروخته شوند.
وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا محصول قاچاق آرایشی بهداشتی می توانند آن را با شماره 66405569-021 روابط عمومی سازمان غذا و دارو اطلاع دهند تا برخورد های لازم با آن صورت گیرد.

اگر لوازم آرایشی خود را تمیز نمی کنید بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ