آغاز جشنواره نوروزی در کلینیک پوست بیمارستان عرفان

zahra
مرکز تخصصی پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر بیمارستان عرفان: برای جوان‌سازی، سفت کردن و از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های پوست روش‌های مختلفی وجود دارد که در کلینیک لیزر بیمارستان عرفان از روش‌های زیر استفاده می‌شود:

 مرکز تخصصی پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر بیمارستان عرفان:

  کلینیک پوست بیمارستان عرفان آماده ارائه خدمات زیر است: 

  • روش‌هایی که امروزه در جوان‌سازی نقش بسزایی دارند!

برای جوان‌سازی، سفت کردن و از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های پوست روش‌های مختلفی وجود دارد که در کلینیک لیزر بیمارستان عرفان از روش‌های زیر استفاده می‌شود:

1- رادیو فرکوئنسی

2- میکرودرم ابریژن

3- لیزر درمانی با CO2 Fractional 

4-تزریق بوتاکس

 5-تزریق ژل

  • کاشت ابرو با موهای طبیعی درحال رشد

عمل جراحی ترمیم مو یک راه‌حل دائمی برای بازگرداندن موهای از دست رفته سر ارائه می‌دهد. روش‌های نوین جراحی پیوند مو می‌تواند موهای از دست رفته را ترمیم و جایگزین کند یا دوباره شکل دهد. این کار با استفاده از موهای طبیعی و در حال رشد خود فرد انجام می‌گیرد.  

 

  • توقف ریزش مو با روش PRP

تزریق Platelet-rich plasma) PRP) یک تکنولوژی جدید است که از ترکیبات به‌دست آمده از خون برای بازسازی پوست و جوان‌سازی کلاژن‌ها استفاده می‌کند. این ترکیبات در بخشی از خون شما به‌نام «پلاسمای غنی از پلاکت» وجود دارد. درواقع PRP با پلاکت، سلول‌های بنیادی و عوامل رشد غنی شده است، بنابراین زمانی که این مواد به پوست شما تزریق می‌شود از طریق ترشح فاکتورهای رشد در ناحیه تزریق، به روند بهبود سرعت می‌بخشد.

الکساندرایت در بخش لیزر حرف اول را می‌زند!

در این مرکز از دستگاه لیزر‌Candela Alexandrite برای از‌بین بردن یا کاهش موها استفاده می‌شود که برای انواع پوست‌ها مناسب است. این دستگاه به‌عنوان یکی از کارآمدترین و موثرترین سیستم‌های لیزر در بازار امروز شناخته شده و یک استاندارد طلایی برای عمل لیزر برداشتن موهاست که نتایج رضایت‌بخشی حتی برای پوست‌های برنزه و تیره ارائه می‌دهد. از مشخصات منحصر به فرد این دستگاه در مقایسه با دستگاه‌های مشابه دیگر، تجهیز آن به سیستم Candela DCD است.

کاهش چربی‌های موضعی با لیزر لیپوساکشن

عمل لیزر لیپوساکشن روی ران، شکم، بازو، زانو، صورت و گردن قابل انجام است. همچنین برای از بین بردن بافت اضافه در قسمت سینه مردان نیز کاربرد دارد. عمل لیپوساکشن به کمک لیزر، با حداقل تهاجم بوده و بسته به اینکه چه میزان چربی باید برداشته شود، تحت بیهوشی عمومی یا با تزریق داروی آرام‌بخش انجام می‌گیرد.

توجه!

برداشت چربی با به‌کارگیری دستگاه لیپوماتیک، لیپوماتیک جدیدترین دستگاه برداشت چربی‌های موضعی (لیپولیز) در دنیاست.

دکتر مینو کلانتری،‌ مدیر مرکز تخصصی پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر بیمارستان عرفان:

بیمارستان خصوصی عرفان با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر،‌ اقدام به راه‌اندازی و تجهیز مرکز لیزر سان‌آی نموده است. این مرکز از سال 1388 در بیمارستان عرفان و زیر نظر دکتر مینو کلانتری (عضو انجمن لیزر ایران و انگلستان) شروع به کار کرده است. از دیگر متخصصین این مرکز خانم دکتر جمشیدی (متخصص پوست)، خانم دکتر پورمازار، آقای دکتر فتوحی و آقای دکتر خلیلی هستند.

در این مرکز از تیم جراحی متخصص و مجرب به منظور همکاری در انجام انواع جراحی‌های عروق (همچون واریس)، عمومی (همچون لیپولیزر) و آنورکتال (همچون جراحی فیشر و فیستول با لیزر)، کمک گرفته می‌شود.

جهت ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02123021722-8

23021707 021 

09126751325

آدرس: سعادت‌آباد، بین چهار راه سرو و میدان شهرداری، خیابان بخشایش، بیمارستان عرفان، کدپستی 1928884349

وب سایت: www.erfanlaserclinic.ir

clinicpost_bimarestanerfan

laser.erfaan.clinic

lipomatic.erfan.clinicc

kashtemoo_erfan_clinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ