راه های ارزان و موثر برای سفید کردن دندان

toranj
به کمک چند روش طبیعی و ارزان قیمت که تنها پنج دقیقه زمان می‌برد، دندان‌های شما سفید و درخشان می شود و دیگر نیازی به اتخاذ روش‌های گران قیمت و مراجعه به دندانپزشک ندارید.

بهداشت دهان و دندان از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان و سالم نگه داشتن دندان‌های خود باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم.
برخی افراد به صورت ژنتیکی مستعد به پلاک دندانی هستند، اما گاهی اوقات پلاک در پی رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان ایجاد می شود که مردم معمولا برای از بین بردن آن به دندانپزشک مراجعه می کنند و هزینه زیادی برای درمان آن می‌پردازند. در این مطلب روش هایی را معرفی می‌کنیم که به کمک آن ها می توانید دندان ها را تمیز کنید.

سفید کردن دندان با لیمو
لیمو میوه ای همه کاره است و خواص متعددی دارد. استفاده از آن برای بهداشت دهان و دندان نیز بسیار مفید است، با توجه به خواص دارویی این میوه می‌توانید از طریق آن جرم‌های دندان‌های خود را از بین ببرید. به منظور استفاده از لیمو، باید نصف فنجان آب لیمو را با نصف فنجان آب گرم مخلوط کنید و روزانه پنج دقیقه آن را در دهان خود بگردانید.

سفید کردن دندان با برگ جعفری
برگ جعفری به سرعت پلاک‌های دندانی را از بین می برد و دندان هایتان را سفید و درخشان می کند. در این روش کافی است که برگ‌های جعفری را جدا کنید و هر روز به مدت پنج دقیقه روی دندان خود ماساژ دهید و سپس با آب ولرم شست و شو دهید.

ترکیب معجزه آسا برای درخشندگی دندان‌ها
به کمک ترکیب زیر دندان‌های شما درخشان می شود و نیازی به روش‌های گران قیمت سفید کردن دندان ندارید.
2 قاشق چای خوری آب گازدار
2 قاشق چای خوری جوش شیرین
1 قاشق چای خوری خمیر دندان
1 قاشق غذا خوری آب
طرز تهیه این ترکیب بسیار ساده است و فقط کافی است که تمام مواد را در یک کاسه بریزید و همه آن‌ها را با هم ترکیب کنید، در نهایت یک ماده خمیری به دست می‌آید که به مدت ۴ دقیقه دندان هایتان را با آن مسواک کنید تا به سرعت از شر پلاک‌های دندانی و جرم‌ها خلاص شوید. از این روش یک بار در هفته استفاده کنید البته در صورتی که با یک بار نتیجه مطلوب حاصل نشد به نسبت جرم Crime دندان می‌توانید تعداد دفعات را افزایش دهید

منبع: رکنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ