تقویت مو با این ماسک موی خانگی!

faateme1366
تغییرات دمایی و عوامل زیست‌محیطی دیگر، همگی سلامتی موها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. خوش‌بختانه برای حل کردن این مشکل، می‌توانید نوعی ماسک تغذیه موی خانگی تهیه کنید.

موهای ما معمولا اصلی‌ترین قربانی آب‌وهوای زمستانی هستند و بیشتر از قسمت‌های دیگر بدن آسیب می‌بینند. به همین دلیل، تغذیه و تقویت موها در آغاز فصل بهار باید یکی از اولین اقدامات ما برای سازگار کردن موها با آب‌وهوای بهاری باشد.

تارهای مو برای مدت چند ماه با عناصر زمستانی تماس داشته‌اند و در پایان زمستان، حالت خشک و بی‌روحی پیدا می‌کنند. تغییر وضعیت خورشید، تغییرات دمایی و عوامل زیست‌محیطی دیگر، همگی سلامتی موها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. خوش‌بختانه برای حل کردن این مشکل، می‌توانید نوعی ماسک تغذیه موی خانگی تهیه کنید.

برای آماده‌سازی این ماسک به چند قاشق چای‌خوری از روغن زیتون و ۲ یا ۳ قطره از عصاره درخت چای نیاز دارید. وقتی که این ماسک خانگی آماده شد، باید آن را روی پوست سر خودتان ماساژ بدهید و بگذارید بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باقی بماند. بعد از گذشت این مدت، موها را با کمک شامپو بشویید و بعد هم از نرم‌کننده استفاده کنید. این کار در اولین ماه بهار باید یک تا دو بار در هفته تکرار شود. بعد از این مدت خواهید دید که موهای‌تان چه‌قدر براق‌تر شده‌اند و از سلامت بیشتری برخوردار هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ