آیا علت مرگ عارف لرستانی خطای پزشکی بود؟

پانته آ توتونپیان
عارف لرستانی بازیگر طنز سینما و تلوزیون،صبح امروز(26فروردین ماه) بر اثر سکته ی قلبی دار فانی را وداع گفت.

سپند امیرسلیمانی،در خصوص علت مرگ عارف لرستانی گفت: عارف روز گذشته به دلیل سکسکسه های پی در پی به بیمارستان مراجعه می کند.وی ادامه داد: در این خصوص که این اشتباه یا خطای پزشکی بوده من هیچ نظری ندارم و در این رابطه هیچ اطلاعی ندارم. فقط می دانم که عارف دیشب پس از رجوع به بیمارستان مرخص می شود. 

عارف لرستانی،هنگام مرگ تنها 45 سال سن داشت.علت فوت عارف لرستانی سکته ی قلبی هنگام خواب اعلام شده است.

همچنین خشایار الوند،نویسنده ی مجموعه ی قهوه ی تلخ که شب گذشته در منزل عارف لرستانی بوده است در مصاحبه ای جزییاتی را در مورد اتفاقات شب گذشته مطرح کرد:

 من تا چند لحظه پیش در منزل عارف لرستانی بودم و طبق شنیده‌های من ظاهرا دیشب ایشان سکسکه‌اش می‌گیرد و چون مدت طولانی سکسکه‌اش بند نمی‌آمده به همراه همسرش به بیمارستان می‌روند
 آنجا دو آمپول آرامبخش البته دقیق نمی‌دانم، به او تزریق می شود و به خانه می‌آید و می‌خوابد اما متاسفانه در خواب سکته می‌کند.
خشایار الوند در خصوص سابقه ی بیماری عارف لرستانی گفت: عارف هیچ سابقه بیماری نداشت، ورزشکار بود و سیگار هم نمی‌کشید.
متاسفانه عارف را خیلی زود از دست دادیم و باور مرگ او برای من و خیلی از دوستان دیگر سخت است. خیلی از دوستان و همکاران او الان در منزلش هستند و از این اتفاق شوکه‌اند و بسیار هم بی‌تابی می‌کنند. این اتفاق واقعا باورنکردنی بود.

در اینباره سازمان نظام پزشکی کشور هم توضیحاتی ارائه داده است که به شرح زیر است:

ساعت ۲۰ شب گذشته مرحوم لرستانی به درمانگاه یکی از بیمارستان‌های پایتخت به دلیل سکسکه شدید مراجعه کرده که اقدامات لازم جهت رفع مشکل ایشان انجام شده است.
ایشان پس از مراجعه به بیمارستان با حال عمومی مساعد مرخص می‌شود و در پرونده ایشان نیز ذکر شده که در صورت بدتر شدن وضعیت حتماً به بیمارستان مراجعه شود.
داروهایی که برای ایشان تجویز شده سبب سکته مرحوم لرستانی نشده است.
تاکنون در سازمان نظام پزشکی شکایتی از جانب خانواده  مرحوم لرستانی ثبت نشده است.

منبع: خبرآنلاین،افکار نیوز

علت مرگ عارف لرستانی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
آکام

آکام

1396-01-27 - 13:17 پاسخ

خدا رحتمش کنه روحش شاد