فیلم/ حقایقی درباره لوازم آرایشی که از ما مخفی کردند!

faateme1366
ما تا چه حد از مواد تشکیل‌دهند محصولات آرایشی و بهداشتی، تاثیرات این مواد بر سلامت عمومی بدن خود، عوارض احتمالی استعمال این محصولات و از پشت پرده تجارتی که در تولید و عرضه این محصولات وجود دارد، آگاهیم؟!

امروزه استفاده از انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی رنگارنگ به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگیمان تبدیل شده و هر روز نیز شاهد تولید و عرضه محصولات جدید‌تر و بیشتری در این حوزه هستیم که ما را با تبلیغات جذاب و اغواکننده، تحریک به خرید و مصرف بیشتر آنها می‌کند.

اما ما تا چه حد از مواد تشکیل‌دهند این محصولات، تاثیرات این مواد بر سلامت عمومی بدن خود، عوارض احتمالی استعمال این محصولات، آگاهی و اطلاع داریم و از سویی تا چه حد می‌توان ادعاهای رنگارنگی که درباره تاثیرات مثبت مصرف این محصولات در تبلیغات آنها مطرح می‌شود را باور کرد و آن را مبنای تصمیم برای خرید و مصرف این محصولات آرایشی و بهداشتی کرد؟!

اینکه در تبلیغات بسیاری از این محصولات، عنوان می‌شود که «با منشا کاملاً گیاهی» آیا ادعای صحیح و قابل اثباتی است و آیا استفاده درازمدت از این محصولات آرایشی و بهداشتی هیچ عوارض و پیامدی  برای ما نخواهد داشت؟

این سؤالات  و موارد، موضوعاتی است که در فیلم کوتاه زیر و در قالب انیمیشنی جذاب و گیرا به آنها پاسخهای ساده داده شده که می‌تواند در تصمیم‌گیری صحیح برای خرید و مصرف این محصولات، کمک زیادی به ما کند.

تماشا یا دانلود این فیلم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ