3 حرکت ساده برای آب کردن شکم

samiira
حتی اگر اضافه وزن نداشته باشید و معضل چاقی سلامت‌تان را تهدید نکند، به‌خاطر کم‌تحرکی ممکن است دچار چاقی موضعی شوید. چاق شدن شکم و پهلو، نه‌تنها انتخاب لباس مناسب را برایتان سخت می‌کند، بلکه سلامت‌تان را هم تهدید می‌کند. اگر کار و سبک زندگی‌تان شما را به این مشکل دچار کرده، این تمرین‌های ساده را در خانه انجام دهید.

 

 نیازی به صرف وقت زیاد ندارید اما می‌توانید با کمک این حرکات، چربی‌های دور شکم و پهلوهایتان را آب کنید.  

حرکت شماره یک
روی زمین دراز بکشید، یک زانویتان را بالا آورده و پا را خم کنید و پای دیگر را در امتداد بدن‌تان روی زمین قرار دهید. دست‌هایتان را از دو طرف به شکلی خم کنید که آرنج‌هایتان با سینه شما در یک خط قرار بگیرد و کف دست‌هایتان زیر پهلوهای شما پنهان شود. حالا سر و گردن‌تان را به‌آرامی از روی زمین بلند کنید اما نه آن‌قدر که گردن‌تان خم شود و چانه شما به گردن‌تان نزدیک شود. در واقع وقت بلند کردن سر و گردن از زمین، صورت و چانه شما همچنان باید به‌سمت سقف قرار بگیرد.

 حرکت شماره دو
برای انجام دادن این حرکت نیازی به بلند کردن سر و گردن‌تان ندارید. مثل حرکت قبل، به پشت روی زمین دراز بکشید. اما این‌بار هر دو زانویتان را خم کنید و کف پاها را روی زمین قرار دهید. حالا پای سمت راست‌تان را در همان حالت خمیده بلند کنید و سعی کنید ران‌تان به شکم‌تان نزدیک شود. در این حالت کمی فشار را در قسمت پایین شکم‌تان احساس می‌کنید. بعد از چند ثانیه پایتان را به حالت قبل برگردانید و وقتی که کمی استراحت کردید، حرکت را با پای چپ انجام دهید.

 حرکت شماره سه
مثل حرکت قبل روی زمین دراز بکشید و در حالتی که زانوهایتان خم شده، کف پاها را روی زمین قرار دهید. دست‌هایتان را صاف کنید و با فاصله‌ای که در آن احساس راحتی کنید، دو طرف‌تان قرار دهید. درحالی‌که کف دست‌هایتان را به زمین فشار می‌دهید، سعی کنید کمر و باسن‌تان را از روی زمین بلند کنید. در این حالت از سینه تا زانویتان شبیه یک خط شیب‌دار از زمین بلند می‌شود و بدن‌تان در حالتی شبیه به یک مثلث قرار می‌گیرد.

بهترین صبحانه که به آسانی چربی شکم را آب می کند

منبع: شنبه  مگ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ