چرا از ایمپلنت بجاى روش هاى سنتى استفاده مى شود؟

zahra
دکتر محسن پورحقیقی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی: یک ایمپلنت داخل استخوانی می تواند پهنا و ارتفاع استخوان را تا زمانی که ایمپلنت به صورت سالم در استخوان قرار دارد،حفظ نماید.این در حالی است که یکی از مهم ترین عوارض از دست رفتن دندان ها، تحلیل استخوان است.

دکتر محسن پورحقیقی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی:

1- حفظ استخوان: یک ایمپلنت داخل استخوانی می تواند پهنا و ارتفاع استخوان را تا زمانی که ایمپلنت به صورت سالم در استخوان قرار دارد،حفظ نماید.این در حالی است که یکی از مهم ترین عوارض از دست رفتن دندان ها، تحلیل استخوان است.

2- باز سازی و حفظ بعد عمودی صورت

3– حفظ زیبایی صورت: در موقع از دست رفتن دندان ها و استفاده از پروتز متحرک به دلیل تحلیل استخوان از زیبایی کاسته می شود، در صورت استفاده از ایمپلنت ها به دلیل این که می توان ساپورت بیشتری برای عضلات تامین کرد، زیبایی به صورت مطلوب تری تامین می شود.

4- بهبود تکلم و جویدن: که معمولا هم به دلایل روانی(اعتماد به نفس بیشتر بیمار) و هم به دلایل بیومکانیک (گیرو ثبات بهتر پروتزها) حاصل می شود.

5- کاهش اندازه پروتز: خصوصا در پروتزهای متحرک که با حذف قسمت هایی از پروتز می توان رضایت بیماران که اغلب خواهان پروتز هایی کوچک تر و سبک تر هستند تامین کرد.

6- بهبود ثبات و گیر پروتز های متحرک

7- امکان استفاده از پروتز های ثابت به جای پروتز های متحرک

8- حذف نیاز به تغییر دندان های مجاور: در بریج های معمولی گاهی لازم می شوداز دندان های مجاور درحالی که سالم هستند و هیچ پوسیدگی یا ترمیم قبلی ندارند، به عنوان دندان پایه استفاده کنیم و روی آن ها تراش انجام دهیم، در حالی که با جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت این مساله اتفاق نخواهد افتاد.

9- بهبود سلامت و وضعیت روانی بیمار

براى دریافت اطلاعات بیشتر به سایت drporhaghighi.com مراجعه شود.

دکتر محسن پورحقیقی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در سال1375 موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی از دانشگاه تهران و در سال 1379 دوره تخصصی ترمیمی و زیبایی را از همان دانشگاه با درجه ممتاز به پایان رساند و موفق به دریافت بورد تخصصی در رشته ترمیمی و زیبایی شدند.

وی در سال 1385 دوره ایمپلنت را در دانشگاه تهران و در سال 1394 دوره فلوشیپ لیزر را با همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه جنوای ایتالیا گذراند 
ایشان عضو انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی ایران است و قریب به 20 سال سابقه کار مداوم در زمینه ترمیمی، زیبایی و ایمپلنت دارند.
مطب دکتر پور حقیقی  دارای محیطی آرام، مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و از  مواد دندانپزشکی کاملا بهداشتی استفاده می شود.
خدمات دندانپزشکى شامل: 
ترمیم دندانهای دائمی/ درمان ریشه/ بازسازی تاج و روکشهاى تمام سرامیک و متال سرامیک/ پروتزهای ثابت و متحرک/  ایمپلنت و اوردنچر/  دندانپزشکی زیبایی (لامینیت-کامپوزیت ونیر روکش های تمام سرامیک-سفیدکردن دندان)/ تغییر فرم و شکل و رنگ لثه با لیزر

شماره های تماس جهت ارتباط با مطب دکتر محسن پورحقیقی:

02126763314  

02126763305

آدرس: تهران، سعادت اباد،سرو غربی، انتهای خیابان بخشایش، بعد از بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار، طبقه سوم، واحد 304 

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ