بالاخره فوت عارف لرستانی به دلیل قصور پزشکی بود یا نه؟

faateme1366
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: فوت عارف لرستانی به دلیل قصور پزشکی نبوداما براساس این گزارش دارویی که وی مصرف کرده بود نیز در این امر نیز بی‌تاثیر نبوده است.

حجت‌الاسلام  محسنی اژه‌ای  در ادامه نشست خبری ظهر امروز خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص دستگیری یک مقام ارشد گمرک بوشهر به اتهام اختلاس و ارتشا اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم که بخشی از کالاهای قاچاق از گمرکات کشور و با سوءاستفاده از ضعف نظارتی و یا تخلف کارکنان وارد می‌شود که در خصوص دستگیری فرد موردنظر شما نیز اواخر سال گذشته این فرد به همراه 6 یا 7 نفر دیگر دستگیر شدند که البته همگی این افراد با قرار وثیقه که بعضا بیش از 2 میلیارد تومان بود آزاد شده و پرونده در حال بررسی است. البته من روز گذشته در تماسی که با قاضی مربوطه داشتم خواستار پیگیری سریع‌تر ماجرا شدم و امیدواریم این پرونده هرچه سریع‌تر منجر به صدور رای شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره بازداشت یکی از مدیران اقتصادی استان البرز به اتهام اختلاس نیز گفت: مدتی پیش پرونده‌ای به جرم اختلاس یکی از مدیران دستگاه‌های دولتی استان البرز تشکیل شد و متهم مربوطه نیز دستگیر شد و تا آنجا که بنده اطلاع دارم تا این لحظه حدود 2 میلیارد تومان از وجوه اختلاس شده برگردانده شده است. 

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص حواشی به وجود آمده درباره فوت عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشور و ادعای خانواده وی مبنی بر قصور پزشکی در مرگ وی گفت: براساس اعلام رسمی پزشکی قانونی قصور پزشکی در مرگ وی موثر نبوده و ایشان براثر سکته جان خود را از دست داده‌اند، البته براساس این گزارش دارویی که وی مصرف کرده بود نیز در این امر نیز بی‌تاثیر نبوده است.

محسنی‌اژه‌ای در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر سرانجام پرونده تصادف قطار سمنان در این باره گفت: در این پرونده چند نفر بازداشت شدند و در ابتدا رسیدگی به آن در حوزه سمنان در حال پیگیری بود ولی با توجه به گزارش تکمیلی سازمان بازرسی کل کشور و مقصران پرونده تعدادی از اعضای هیئت امنای راه‌آهن در وقوع این سانحه و با توجه به سمت رسمی آنها پرونده به حوزه قضایی تهران منتقل شده و در حال حاضر در دادسرای کارکنان دولت در دست بررسی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ