در 15 روز آینده وضعیت عاطفی شما چگونه خواهد بود؟

پانته آ توتونپیان
این فال بر اساس ماه تولد شما،وضعیت عاطفی تان را پیش بینی خواهد کرد.

فروردین
برای شما که اهل فروردین هستید این روزها بهترین روزهای سال است. این روزها اتفاق‌هایی را پیش رو دارید که چشم‌انداز متفاوتی از آینده پیش ‌روی‌تان قرار می‌دهد. به‌زودی با همسر آینده‌تان آشنا می‌شوید. اما اگر متاهل هستید یک اتفاق پیش‌بینی نشده هیجان‌انگیز شما و همسرتان را شاد می‌کند.
اردی بهشت 
دور تنهایی خط بکشید و برای خودتان آستین بالا بزنید. دیگر وقتش رسیده که به زندگی‌تان فکر کنید. اگر نمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید از مشاور کمک بگیرید. سعی کنید در سال جدید انتظارات و توقعات‌تان را معقول کنید.

خرداد 
بین دوراهی مانده‌اید و نمی‌دانید چه باید بکنید. مراقب باشید اگر صرفا براساس احساسات پیش بروید به نتیجه مطلوبی نمی‌رسید. اگر منطق را کنار بگذارید و فقط با ترازوی احساس مسائل را تجزیه تحلیل کنید این شما هستید که بزرگ‌ترین ضربه را از رابطه‌تان می‌خورید. 
تیر
اگر‌چه مشغله کاری اول سال باعث می‌شود که وقت کمی برای گذراندن با همسرتان داشته باشید اما تا می‌توانید از فرصت‌هایی که دارید برای همراهی با خانواده استفاده کنید. 
مرداد 
رابطه خوبی با همسرتان ندارید اما مدام به داشتن یک رابطه عاشقانه تظاهر می‌کنید. بهتر است به فکر چاره باشید و از یک متخصص کمک بگیرید. به نظر می‌رسد به تنهایی قادر نیستید مسائل و مشکلات‌تان را برطرف کنید.
شهریور
خیلی حساس و زودرنج هستید و مدام از مسائل کوچک کوه می‌سازید. این موضوع خیلی شما و همسرتان را آزرده می‌کند. تمرین کنید که در مواجهه با سختی‌ها زود جا نزنید. 
مهر
دو دلی را کنار بگذارید، اگر کسی را دوست دارید این موضوع را با او در میان بگذارید و برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید. درون‌گرایی‌تان کار دست‌تان می‌دهد و اگر نجنبید ممکن است یکی از بهترین فرصت‌های زندگی‌تان را به راحتی ازدست بدهید.

 آبان 
بیش از اندازه به این جمله معتقدید که باید لحظه‌ها را دریابید. این دیدگاه را فراموش کنید. رابطه عاطفی شما  وارد مرحله جدیدی شده و باید مسئولیت این رابطه را برعهده بگیرید. به‌زودی فاز جدیدی از زندگی را شروع می‌کنید و کم‌کم به دوران تاهل پا می‌گذارید.
آذر
درست لبه تیغ ایستاده‌اید. اگر مجرد هستید و در حال تجربه یک رابطه عاطفی که ممکن است به‌زودی به ازدواج ختم شود باید خیلی حساب شده عمل کنید. این روزها لبه پرتگاه قدم برمی‌دارید، با یک تصمیم غلط ممکن است کل رابطه‌تان را به جدایی بکشانید
دی 
رابطه‌تان با برادرتان شکرآب می‌شود و اعضای خانواده شما را در این زمینه مقصر می‌دانند. اگر متاهل هستید این روزها بهترین فرصت برای اثبات کردن میزان محبت و عشق شما به اعضای خانواده مخصوصا همسرتان است
بهمن 
هفته آینده در یک مهمانی غیررسمی و کاملا دوستانه فردی را ملاقات می‌کنید و احساس می‌کنید او دقیقا همان فردی است که سال‌ها منتظرش بودید. خودتان را گول نزنید. این رابطه کاملا یک‌سویه است  و نمی‌توانید او را وادار کنید که شما را دوست داشته باشد‌ و مانند شما فکر کند.

اسفند
با نامزدتان دچار تنش می‌شوید. اختلاف‌نظر بر سر خرید یک کالای کوچک رابطه‌تان را سرد می‌کند. کمی آرام باشید و با ملایمت بیشتری با او رفتار کنید. مراقب باشید که کار به جر  و بحث و دعوا نکشد

اگر به فال و طالع بینی اعتقاد دارید اینجا را کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ