کشف عامل پنهانی اختلافات زناشویی

sahar.d
کارشناسان از عاملی پنهان در زندگی زناشویی خبر دادند که ممکن است شالوده رابطه زن و شوهر را از هم بپاشد.

بسیاری از بانوان زمانی که اولین چین و چروک‌های روی صورت خود را مشاهده می‌کنند، سریعاً برای از بین بردن آن‌ها از بوتاکس استفاده می‌کنند، اما بوتاکس با تمامی مزایا خطرات پنهانی را متوجه خانواده‌ها می‌کند.

استفاده از بوتاکس باعث صاف شدن چهره و از بین بردن چین وچروک‌ها به دلیل فلج کردن بسیاری از ماهیچه‌ها می‌شود، اما از جمله عوارض جانبی این ماده می‌توان جلوگیری از ترشح و تولید هورمون‌های اندروفین و اکسی توسین در بدن را نام برد.

زمانی که فرد تزریق سنگین بوتاکس انجام می‌دهد توانایی نشان دادن احساسات خود را از دست می‌دهد، بوتاکس باعث می‌شود تا فرد نتواند بخندد این باعث می‌شود تا ترشح هورمون اندورفین دربدن کاهش پیدا کند و به تدریج بیماری هایی، چون افسردگی، اضطراب، بی احساسی، بی تفاوتی و حتی کاهش حس عشق و علاقه به دیگران بویژه به همسر در فرد بوجود بیاید.

بسیاری از زنانی که در سنین میانسالی تزریق بوتاکس سنگین انجام داده اند از نتیجه بدست آمده راضی نیستند و احساس می‌کنند با وجود آنکه زیبا شده اند، اما حس عشق و علاقه بین آن‌ها و همسرشان از بین رفته است.

کارشناسان اعتقاد دارند تزریق بوتاکس به تمام عضلات صورت و صاف کردن کامل آن با بی روح کردن ظاهر چهره، تداخل در عملکرد هورمون ها، ناتوانی در ابراز احساسات می‌تواند زمینه ساز ابتلای فرد به بیماری‌های روانی شود، براین اساس متخصصان توصیه می‌کنند افراد به ویژه خانم‌ها از سنین جوانی به سلامت پوست خود اهمیت دهند، تحت نظر یک متخصص پوست و موی حرفه‌ای قرارداشته باشند، رژیم غذایی آن‌ها سرشاراز انواع خوراکی‌های سالم و مقوی باشد، از استعمال سیگار خودداری کنند، از تغییر چهره هنگام صحبت کردن تا حد امکان خودداری کنند، به ویژه اخم کردن، زیرا باعث چین و چروک پوستی می‌شود.

همچنین به طور مداوم از کرم ضد آفتاب استفاده کرده، از مصرف شیرینی جات خودداری کنند، زیرا باعث چین و چروک صورت می‌شود و در نهایت ماسک‌های گیاهی و ماساژ صورت باروغن بادام، نارگیل و آرگان می‌تواند زیبایی و طراوات چهره را حفظ کند و به این ترتیب فرد دیگری نیازی به تزریق بوتاکس در سنین میانسالی ندارد و می‌تواند از شادابی پوست خود لذت ببرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

چطور می‌توان مشاجرات زن و شوهری را مدیریت کرد؟

آیا اختلالات جنسی می‌تواند در زندگی زناشویی سردی ایجاد کند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ