به بدنتان نیروی تازه ببخشید با مکمل غذایی پاورفیت

مکمل غذایی تقویت کننده و نیروبخش از عصاره قارچ شی- تا- که دارای پروتئین، AHCC ، بتاگلوکان ها، ویتامین ها و املاح طبیعی

آرین سلامت سینا:

پاورفیت مکمل غذایی طبیعی  محصول شرکت هولیستیکا فرانسه و  تهیه شده از عصاره خشک قارچ شی- تا- که است که در آن از مواد نگهدارنده، رنگ ها و طعم دهنده های صنعتی استفاده نشده است. 

پاورفیت مکمل غذایی طبیعی محصول شرکت هولیستیکا فرانسه و  تهیه شده از عصاره کامل قارچ شی- تا- که است که در آن از مواد نگهدارنده، رنگ ها و طعم دهنده های صنعتی استفاده نشده است.

 قارچ شی- تا- که رایج ترین قارچ خوراکی در کشورهای چین و ژاپن است که علاوه بر مصرف خوراکی گسترده در کشورهای مختلف، مصارف درمانی مهمی نیز دارد. پروتئین موجود در این قارچ تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان را داراست. بعلاوه، وجود قندهای ضروری برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز که در رژیم غذایی ما بسیار کمیابند، بتاگلوکان های مهم مانند لنتینان، KS₂ و AC₂P، ویتامین ها و املاح مختلف سبب شده که این قارچ بعنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری های ویروسی، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود. بتاگلوکان ها ترکیبات مغذی از گروه کربوهیدرات ها هستند که توسط آنزیم های دستگاه گوارش ما هضم نشده و به قندهای ساده تجزیه نمی شوند، ولی درعین حال نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت به ویژه تقویت و تعدیل سیستم ایمنی، و سلامت قلب و عروق دارند. بتاگلوکان ها توانایی ماکروفاژها (نوعی گلبول سفید) را برای بیگانه خواری و قابلیت لنفوسیت های T4 (نوعی گلبول سفید) را در تشخیص سلول های خودی از بیگانه افزایش می دهند. در سال های اخیر تحقیقات بسیاری روی خواص ضد میکروبی، ضدویروسی، ضد قارچی و ضد سرطانی شی- تا- که انجام شده است. نتایج این پژوهش ها خواص مفید این قارچ را تائید می کند.  شی- تا- که منبع بسیار خوبی برای دریافت ویتامین های گروه B است. این ویتامین ها نقش های بسیار مهمی در متابولیسم (سوخت و ساز) مواد غذایی در بدن دارند و در صورت کمبودشان، انرژی موجود در مواد غذایی آزاد نشده و ساخته شدن پروتئین ها، رشد و نمو و سایر اعمال حیاتی بدن مختل می شود. شی- تاکه دارای املاح مختلفی مانند آهن، سلنیم، مس، روی، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، فسفر و سیلیسیم نیز می باشد. آهن موجود در این قارچ دارای درجه جذب بالاتری نسبت به آهن سایر منابع گیاهی است و وجود عناصر سلنیم، مس و روی سبب خواص آنتی اکسیدانی این قارچ شده اند. ماده اریتادنین موجود در قارچ شی- تا- که سبب کاهش سطح کلسترول خون می شود.

موارد مصرف

  • تقویت و تعدیل سیستم ایمنی بدن ( پیشگیری و بهبود آنفلوانزا، تبخال، زگیل…)
  • افزایش موثر قوای جسمانی و فیزیکی (ورزشکاران، دوران نقاهت بیماری، سالمندان، …)
  • درمان کمکی در مبتلایان به زگیل تناسلی

مقدار و روش مصرف

  • درمان کمکی زگیل تناسلی: روزانه 2 عدد کپسول (یک عدد قبل از صبحانه و یک عدد قبل از ناهار) به مدت 3 الی 6 ماه
  • تقویت سیستم ایمنی: روزانه 2 عدد کپسول (یک عدد قبل از صبحانه و یک عدد قبل از ناهار) حداقل به مدت یک ماه در آغاز تغییرات فصلی و ابتدای فصل سرما
  • افزایش قوای جسمانی و سطح انرژی: 1 الی 2 کپسول در روز (یک عدد قبل از صبحانه و یا ناهار)
  • کودکان 1 تا 8 سال روزانه 1 عدد قبل از صبحانه

مصرف در کودکان بالای یک سال، بارداری و شیردهی طبق مقدار توصیه شده مجاز است. بعلت اثرات تونیکی بعد از ساعت 4 بعد از ظهر مصرف نشود.

آرین سلامت سینا:

شرکت آرین سلامت سینا در سال 1388 با هدف ارائه مکمل‌های تغذیه ای- دارویی و همچنین داروهای طبیعی و گیاهی با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی جهان و از طریق مشارکت با شرکت های اروپایی بزرگ و شناخته شده در سطح دنیا، برای واردات و تولید مکمل ها، محصولات فراسودمند و عملگرا و داروهای طبیعی تاسیس شد. شرکت داروسازی آرین سلامت سینا وابسته به شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ و نماینده رسمی و انحصاری شرکت های هولیستیکا فرانسه، ترادافارما سوئیس و دونگ- آ کره جنوبی است که منحصرا محصولات خود را بر پایه گیاهان و ترکیبات از منشا طبیعی تولید می کند.

آدرس: تهران، میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، جنب رستوران باربد، پلاک 61 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ