این روسری ها سردرد را کاهش می دهند!

faateme1366
یک متخصص طب سنتی گفت: لباس‌های تهیه شده از الیاف پلاستیکی موجب ایجاد الکتریسته در بدن می‌شوند و تحریک پوست و بدن را به دنبال دارند و می‌تواند از علل سردرد زنان باشد و استفاده از روسری‌های پنبه‌ای و نخی می‌تواند سردرد را کاهش دهد.

محسن ناصری درباره مزاج لباس‌ها اظهار کرد: لباس‌های پنبه‌ای, کتانی، سرد و لباس‌های پشمى و پوستی، گرم هستند؛ لباس حریر خیلی گرم است و پوشیدن آن برای زنان بهتر است ولی برای مردان صحیح نیست، زیرا موجب تحریک بیش از اندازه و عصبانیت می‌شود.

نقش لباس در سردردها و بروز برخی بیماریها

وی تصریح کرد: لباس‌های تهیه شده از الیاف پلاستیکی موجب ایجاد الکتریسته در بدن می‌شوند و تحریک پوست و بدن را به دنبال دارند، بعضی از سردردهای زنان به علت استفاده از روسری‌های نایلونی است و تعویض آن با روسری‌های کتانی یا پنبه‌ای موجب بهبود سردرد می‌شود.

این متخصص طب سنتی یادآور شد: خوب است لباس‌ها، بخصوص لباس‌هایی که با بدن تماس مستقیم دارند، از جنس پنبه یا کتان باشند, پوشش سر به خصوص در هوای سرد در محافظت از مغز مفید است و حافظه را افزایش می‌دهد و بعضی از سردردهای سرد را درمان می‌کند.

نقش رنگ لباس‌ها بر روح و روان انسان

ناصری با اشاره به این نکته که از لباس‌های مختلف با جنس و رنگ‌های مختلف، با توجه به مزاج و شرایط مختلف سنی، کاری و روحی، می‌توان بهره گرفت، گفت: رنگ سفید، بهترین رنگ برای لباس و رنگ‌های قرمز و زرد گرم هستند و انرژی را افزایش می‌دهند؛ رنگ‌های آبی، سبز و خاکی، سرد و آرام‌بخش هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ