محصولاتی موثر برای پاک کردن لک‌ها از روی پوست صورت و گردن

حتما می‌دانید که مقصر اصلی ظاهر شدن لک‌های ریز و درشت روی پوست صورت و گردن قرار گرفتن در‌معرض آفتاب، تغییرات هورمونی و افزایش سن است. دو عامل مهمی که با تحریک تولید ملانین، باعث تجمع رنگدانه‌ها در یک نقطه از پوست شده و درنهایت به جا خوش کردن لکه‌ها روی صورت منجر می‌شود. اما برای خلاص شدن از شر این لکه‌های قهوه‌ای و مزاحم باید ‌ابتدا انتشار آنها را مهار کنید و سپس با محصولاتی تخصصی به بازسازی پوست و تجزیه و محو کردن لک‌ها از روی صورت کمک کنید. بنابراین قبل از درمان پیشگیری کنید و با مراقبت از پوست در برابر این تغییرات ناخواسته را به بهترین محصولات زیبایی بسپارید.

کمپلکس بزنید

ملاتریو درمان لک

اگر به‌تازگی رد لک‌ها را روی پوست خود گرفته‌اید و از بالا رفتن روزانه تعداد آنها وحشت دارید، پیشنهاد ما استفاده از این کمپلکس ویتامین C  با شعار «درمان فشرده برای پاک کردن لک‌ها» است. کرم بازسازی‌کننده نویدرم ضمن یکدست و مرطوب کردن پوست شما با کاهش میزان تولید ملانین و پیشگیری از ایجاد یا پیدایش مجدد لک، در مدتی کوتاه پوستی ایده‌آل به شما می‌بخشد. تا جایی که با مصرف مرتب آن تا 83درصد تیرگی و لک‌های روی صورت و گردن شما کاهش می‌یابد.

ریشه لک‌ها را بکنید

ابسولوت پرل

این سرم با ساختار ژل‌مانند و لایه‌بردار خود بدون ایجاد تحریک و التهاب در پوست، کلاژن‌سازی آن را تقویت و به سرعت شروع به ترمیم پوست می‌کند. پس با مصرف منظم سرم کامفورت زون به‌عنوان یک ضدلک قوی و روشن‌کننده لک‌های تیره، دیگر نگران باقی ماندن لک‌ها روی پوست خود نباشید. چون ساختار سبک و فاقد چربی این محصول با داشتن پودر مروارید به رفع کدری و تیرگی پوست کمک ویژه‌ای می‌کند، پس هر شب روی پوست صورت و گردن خود با ماساژ ملایم این سرم را جذب کنید.

لکه‌زدایی از پوست

ضدلکاستی وایت

90 درصد از مصرف‌کنندگان این محصول کاهش قابل رویتی در سایز و شدت لک‌های تیره روی پوست خود مشاهده کردند. منظور ما همین ضدلک استادرم است که با قدرت نفوذ بسیار بالا و عملکرد لایه‌بردار شرایط پوست شما را به روزهای اوج خود بازمی‌گرداند. این محصول بعد از حدود یک ماه مصرف بدون احساس سوزش و خارش روی پوست، پوسته‌ریزی را افزایش داده و سپس با ترمیم لایه‌های سطحی لک‌های تیره را حذف و پوست شما را بازیابی می‌کند.

درمان سریع لک‌های تیره

دپیدرم

شادابی و سلامت پوست تاثیر مستقیمی در زیبایی شما خواهد داشت، پس معطل نکنید و اولین رد لکه‌ها روی پوست خود را با این کمپلکس ضدلک تار و مار کنید. کرم اوریاژ درمانی قوی و سریع برای هر نوع لک تیره است و با کاهش سایز و رنگ آنها سبب بهبود ظاهر پوست شما می‌شود. این محصول حاوی نیکوتین آمید و ویتامین  C  است که روی چند مرحله از مراحل ایجاد لک موثر است و با کارایی بالا باعث از بین رفتن لک‌های تیره می‌شود.

زیبایی خود را تکمیل کنید

کرم ضدلک

نگران لک‌های تیره‌ای که با افزایش سن روی پوست می‌نشینند، نباشید چون با مراقبت‌های مداومی که به وسیله این محصول تخصصی از پوست‌تان می‌کنید اثری از آنها باقی نخواهد ماند. به عبارتی دیگر این کرم لورآل پاریس آثار لک و خطوط صورت شما را محو کرده و با لایه‌برداری و بازسازی سلولی، فرآیند جوان‌سازی پوست را تکمیل می‌کند. این محصول قدرت شگفت‌انگیزی در ازبین بردن لک‌ها دارد و با تحریک سلول‌های پوستی باعث درخشندگی و نو‌سازی پوست می‌شود.

لک‌ها را برای همیشه پاک کنید

سرم نوکس وایت

برای اینکه عمر جوانی پوست‌تان را افزایش دهید، باید تا می‌توانید از آن در برابر آسیب‌ها محافظت کنید آن هم با ترکیبات گیاهی که ضمن بالا بردن مقاومت پوست در برطرف کردن نقص‌ها بسیار موثر است. سرم نوکس وایت با ترکیبات ضد‌لک بسیار موثر به درمان و کاهش لک و تیرگی صورت و دور چشم کمک ویژه‌ای می‌کند. از طرفی این محصول انرژی‌بخش و رطوبت‌رسان و برای مراقبت از هر نوع پوستی مناسب است. پس برای تاثیر‌گذاری بیشتر صبح و شب از آن روی پوست تمیز استفاده کنید.

بافت پوست را از نو بسازید

سرم اکلرسیسان

اگر لک‌ها راه نشستن روی پوست‌تان را پیدا کنند، کارتان برای مبارزه با آنها کمی سخت خواهد شد. اما هر چه زودتر راه تکثیر آنها را سد کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم مراقبت 14روزه با این سرم ویتامین C را آغاز کنید چون بعد از این مدت لک‌ها را به وضوح کاهش می‌دهد و پوست صورت و گردن را روشن و یکنواخت می‌کند. ویتامین C موجود در این محصول قابلیت روشن‌کنندگی و ضدلک دارد، بنابراین پوست صورت و گردن خود را با آن ماساژ دهید تا جذب شود.

اصلاح کامل لک‌ها

کرم ملاسکرین دِپیگمِنتانت

هدف قرار دادن و مهار تمام مسیرهای تولید لک‌ها روی پوست به واسطه عملکرد سه‌گانه این محصول همراه با خاصیت آنتی‌اکسیدان و ضدالتهاب، کرم دوکری را به محصولی ویژه و تخصصی در درمان لک‌ها تبدیل کرده است. کرمی با لایه‌برداری قوی برای اصلاح کامل لک و تیرگی‌های پوست و درمان لک‌های قهوه‌ای تیره از سطح پوست با اثر اختصاصی بر ملانوسیت‌های فعال که در کنار برطرف کردن لک‌ها به تقویت لایه‌های پوست کمک ویژه‌ای می‌کند.

مبارزه بابونه طلایی با لک‌ها

سرم پیگمنت پرفکت

این یک سرم موثر بر روند ساخت ملانین به کمک عصاره رازک و یک روشن‌کننده به‌دلیل وجود ویتامین C  و محصولی ضدرادیکال آزاد به‌دلیل وجود بابونه طلایی است. همه شگفتی‌هایی که در یک سرم به‌نام فیلورگا جمع شده تا از به‌وجود آمدن لک‌های تیره توسط خورشید، بالا رفتن سن، هورمون و بارداری جلوگیری کند. از طرفی بابونه طلایی موجود در این محصول با رادیکال‌های آزادی که توسط استرس تولید شده‌اند، مبارزه می‌کند و مانع از به‌وجود آمدن لک‌های تیره می‌شود.

دشمن لک‌ها

ضدلک تریو

کرم ضدلک نوروآ با ترکیبات ویژه ازجمله ویتامین C  و AHA درمانی بلندمدت برای کاهش قابل‌ملاحظه لک‌های قهوه‌ای موجود در صورت، دکلته و دست‌های شماست. چون ترکیبات فعال آن سبب مهار ساخت ملانین (رنگدانه طبیعی موجود در پوست که تولید بیش از حد آن باعث ایجاد لک می‌شود) شده و لک‌های قهوه‌ای را به‌صورت چشمگیری کاهش می‌دهد بنابراین پوست یکدست و شفاف می‌شود. پس صبح و شب مقداری از آن را روی لک‌ها استفاده کنید.

یک ضدلک تمام‌عیار

سرم ضدلک وینوپرفکت

اگر به‌دنبال درمانی قطعی برای خلاص شدن از شر لک‌های صورت یا گردن خود هستید، این محصول یعنی سرم ضدلک محبوب داروخانه‌های دنیا، موجب روشن شدن پوست و درمان لک‌های تیره می‌شود و از بازگشت آنها جلوگیری می‌کند، درنتیجه با مصرف آن پوست هماهنگ و شفاف می‌شود. سرم ضدلک کدلی فاقد چربی و برای هر نوع پوست مناسب است چون بدون ایجاد حساسیت، از پوست سپری مقاوم در برابر لک‌ها می‌سازد. پس صبح و شب از آن قبل از مرطوب‌کننده روی صورت و گردن استفاده کنید.

لک‌ها را مهار کنید

کنسانتره اَبسولوت پیوروایت

وقتی صحبت از پیشگیری یا درمان لک‌های جا خوش کرده روی پوست می‌شود، باید تمام تلاش خود را برای انتخاب محصولی موثر به کار ببندید. کنسانتره پایو، محصولی با دو اثر ضدلک قوی و مرطوب‌کننده است که برای درمان انواع لک‌ها طراحی شده است و با تقویت سد دفاعی پوست تکثیر و انتشار لک‌ها را مهار و ردپای آن را از روی پوست صورت‌تان پاک خواهد کرد. این محصول همچنین با ایجاد رطوبت با دوام و افزایش شفافیت پوست زیبایی را به‌صورت شما هدیه می‌کند.

پوستی یکدست و بدون لک

سرم استی وایت

به‌عنوان یک درمان قوی سه هفته‌ای یا درمان روزانه ضد‌لک در کل سال می‌توانید روی عملکرد و تاثیر ویژه این محصول حساب کنید. سرمی قوی از سری محصولات استادرم که ناهماهنگی رنگ چهره را برطرف و صورت را روزبه‌روز روشن‌تر و شفاف‌تر می‌کند. کاهش تدریجی و بادوام اندازه و شدت لک‌ها روی صورت هم از اثرات ویژه دیگر این سرم زیبایی است که به‌دلیل درصد بالایی از ویتامینC   پایدار شده درون ترکیبات خود لک‌های از قبل ایجاد شده را هم حذف می‌کند.

منبع: سیب سبز

طب سنتی چه توصیه ای برای از بین بردن لک‌های صورت دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ