آر اف سوزنی چیست؟ -دکتر خیرخواه

آر اف فرکشنال یا سوزنی نسل جدیدی ازتکونولوژی جهت جوانسازی پوست است.ار اف سوزنی جوان کننده و بازسازی کننده سطح و عمق پوست است.

RF Fractional یا آراف سوزنی  

تکنولوژی ار اف سوزنی با ترکیب از دو مکانیسم لایه برداری فرکشنال در سطح اپیدرم  و رساندن امواج گرمایی کنترل شده از طریق میکرو نیدل یا سوزن های بسیار کوچک در سطوح مختلف از درم  باعث تحریک کلاژن سازی میشود. کمترین درد  را داشته و بیشترین جوانسازی را با ان میتوان به دست اورد.

روش آر اف فرکشنال با ایجاد امواج فرکشنال در سطح پوست باعث برداشت سلولهای مرده و سطحی پوست باعث بازسازی پوست و قرارگیری سلولهای جوانتر در سطح میشود باعث از بین رفتن چروکهای ریز و متوسط و برخی ناهمواری ها و لک های سطحی میشود.ار اف سوزنی در ضمن کلاژنسازی را برای مدت طولانی فعال میکند.

از طرفی سوزنهای کوچک وارد شده به پوست با روش ار اف ،امواج حرارتی را به عمق درم و در سطوح مختلف درم در محل قرارگیری کلاژن ها رسانده و باعث تکثیر و بازسازی کوتاه مدت و طولانی مدت انها و افزایش قوام پوست میشود

این روش ترکیبی اثر خود را بر روی تمامی لایه ها و سطوح پوست گذاشته لذا روش درمانی موثری محسوب میشود.
پس از چندین جلسه درمان با این روش بهبود قابل مشاهده در قوام و ظاهر پوست پدیدار میشود.
از انجا که روش آر اف فرکشنال امواج حرارتی را به عمق پوست جایی  پایین تر از سطحی که سلولهای ملانین دار قرار دارند میتاباند نسبت به لیزر فرکشنال معمولی عوارض تیرگی پوست در ان  در اسیا یی ها و افراد با پوست تیره کمتر است.

کاربرد های آر اف فرکشنال  در جوانسازی

پوست صورت چانه و گردن
درمان چروک های متوسط و کوچک
بهبود منافذ باز پوست
بهبود اسکار اکنه
بهبود هرگونه اسکار
شلی و افتادگی پوست و بهبود قوام پوست
کاهش لک ها و تیرگی های سطح پوست
بهبود ناهمواری های سطح پوست

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال یا سوزنی 


دکتر عباس خیرخواه، جراح و متخصص پوست و مو: دارای بورد تخصصی پوست و مو و زیبایی، عضو انجمن متخصصین پوست ایران،  محقق و پژوهشگر مرکز تحقیقات پوست 

دکتر عباس خیرخواه تحصیلات خود را در مقطع پزشکی عمومی در سال 1376 به اتمام رساند در سال 1378 با اخذ رتبه یک استان همدان و رتبه هشتم کشوری در آزمون دستیاری پوست پذیرفته شد. بعد از آن در سال 1382 تحصیلات خود را در مقطع تخصص پوست در دانشگاه علوم پزشکی ایران به اتمام رساند و در حال حاضر مشغول به ویزیت تخصصی بیماران پوست و انجام عمل های زیبایی سازی پوست و تحقیقات در زمینه روش های نوین زیباسازی پوست و مو است. 

ارائه دهنده خدمات شامل:

هایفوتراپی، تزریق چربی، کاشت مو، لیفتینگ با نخ، میکرونیدلینگ، لیزر موهای زائد

تلفن های تماس جهت ارتباط با مطب دکتر عباس خیرخواه:

02122172657

02122172659

وب سایت: www.drkheirkhah.com/fa

doctor_kheirkhah

doctor_kheirkhah

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ